.- 11 September

Godmorgon!

nu har man vaknat och sitigit upp.
klockan är ju ändå tio nu.
eller den var det då jag klev upp.

jag har tagit fram mat som jag och marcus ska äta idag.
vi ska äta kött & pommes.
Han ska åka och hämta fritösen som vi fått av sofia.
och hennes familj.
MUMS!

Jag och tess ska städa idag.
och sen ska vi nu bara en snabbis åka ner på ica.
jag hoppas verkligen verkligen att jag hinner göra allt idag!

*städa
* tvätta
*packa
*diska

Det låter kanske inte så mycket.
men det är mycket för mig.
men aja.

igår var vi och åt pizza.
fast inte här nere på pizzerian.
utan i strömsbruk.
det var gott.
Jag kanske skrev det igår också.
men nu vet ni igen. ;>

Ikväll vill jag egentligen inte
missa Idol.
Men jag är så illa tvungen.
jävla skit.
För att vi ska åka bil hela dagen.
eller nej, men hela kvällen.

dock är det ju betydligt skönare att åka då.
och marcus har fixat lyse och allt nu.
Han är bara för bra min älskling! :'D
Tess ska ju också få följa med.
och hon kommer att älska att åka bil. (igen)

ååh, jag vet inte vad jag ska skriva här längre.
jag känner mig tråkig.
och just nu är jag besviken.
men det är du som får skylla dig själv.
jag kommer inte att stå där.
senare.

aja, ny blogg gjord.
Kommer att skaffa lösen
här på bloggen så att inte alla kan kolla in den nya.
Den är för lite mer seriösa och
mina verkliga tankar.
SÅ om du vill ha den, skicka ett mess. ;>
MUHA!

Aja, ska klä mig, hänga tvätt & gå på ica.
(tror verkligen att jag ska gå.
Hahaha.
Sen städa vidare.
satt man är klar någon gång.
hihi.

PUSSEY!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0