.- 10 September

Igår så fylld emin kära pappa år.
Grattis på honom i efterskott.
(han blev 39 år)
- jag har en ung pappa ;>

Sen idag så har min mor opererat sig.
allting hade gått bra.
men jag har varit upp i taket hela dagen.
och jag har inte mått bra alls.
men tillslut så vaknade min kära mor upp.
och det är en lättnad att höra.

Sen var jag på möte idag på skolan,
mentor, rektor, sjuksyster, kuratorn och syv.
och det gick också jätte bra.
så min dag har vart gode så nice ändå.

Sen åkte jag hem och råkade somn a ett tag.
jag var så himla trött efter skolan.
man kanske håller på att bli sjuk. :/
och det är ju inte kul alls.
men jag ska kämpa vidare!

sen så har jag och marcus vart och kollat ett nytt matställe.
MUMS,
Alanya i strömsbruk.
det dög, men nog är det bättre här nere.
jag kommer nog inte att åka till ström på ett tag i alla fall.
men man vart då mätt & belåten.

Nu har marcus åkt och köpt en lampa till bilen.
och sen ska han till sin mamma en sväng.
så jag är ensam hemma.
ska läsa lite i skolböcker.
och sen ska jag se tv och sova.

imorgon åker vi upp till mina hemtrakter.
och då ska jag övningsköra en massa
+ att jag ska ta hand o min mamma.
för att killarna ska ju och jaga i stugan.
men vi ska bara chilla.
 
jag ska nog träffa Morgan med ett tag.
jag har saknat han en massa.
och det ska verkligen bli kul att ses igen!
Mums.

Pratat lite med han på telefon idag + med linus.
och sen så har jag pratat med Petergubben.
han är för söt han där.
Hoppas bar aatt det går bra med hojna nu.
så att du får till det.
(då kanske jag slutar att kalla dig gay)
- bahahaha!

jag känner att jag börjar att få tillbaka min insperation att
fota lite.
men jag vill bli så himla mycket bättre på ps.
men jag har ingen ork att sitta och titta. ;b

PUSSEY!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0