.- 1 September

herregud vad tiden går.
det var ju nyss det var juli och sommarvärme.
och jag saknar det lite granna.
hoppas verkligen att det inte riktigt är slut på sommaren än.

ja, igår var jag hemma hela dagen.
marcus åkte och grattade Bea som fyllde 16 år.
men jag fick vara hemma.
dock kom han hem med tårta som jag skulle få äta.
men han åt tydligen upp den själv i morse.
Jag blir så jävla less.

Men men, idag har jag ringt HC igen.
måste ju få det där intyget som hon skulle skriva.
men vi hämtade det inte i fredags, det kom upp annat ..
men jag hoppas att jag kan åka dit idag i stället.
och vill dom att jag ska komma ner igen att dom får titta, så visst.
I'll do it.

Dom skulle i alla fall ringa upp vid tio i tolv.
så vi kan ju bara hoppas.
för då ska marcus vara så snäll att hämta det i dag.
annars gör jag väl det själv.

ja, och idag, vad ska man då göra?
ehe >.< jag har inte en aning.
tvätta kanske, men just nu har jag ingen plats att hänga tvätten på.
jag har tvättat 4 maskiner nu då jag har vart hemma och sjuk.
och det torkar så långsamt.
och det får inte plats med nått mer. :/

sen ska väl jag och marcus städa.
men det får vi ju se hur det blir med det.
på sista tiden har jag kommit fram till en massa saker.
dock tänker jag inte säga dom här i bloggen, men aja.

Och micha, jag tycker att det är helt okej att du tar betalt för att göra
designen för en blogg.
jag har själv provat att göra en egen, men det går inte.
och det jag bara har provat att skriva in har typ tagit
2 timmar coh ingen skillnad, så jag förstår dig.
och det är inte dyrt med 50 kr!
Och jag vill ha en, men jag ska bara spara lite pengar först ;>
Men jag hör av mig till dig! :*

ÅÅh, marcus sover än, och inte lär han kliva upp nått idag.
ja kommer att sitta här som ett jävla offer.
jag hatar att vara sjuk,
och jag hatar att vara här hemma.
det är så jävla tråkigt.

jag tror iaf att jag kan gå på skolan kanske fredag
jag hoppas verkligen det.
jag vill inte miss för mycket.
+ att jag verkligen vill prata med magnus! :s
sen är det ju marknad i helgen, och jag vill festa! ;>
Krogen som fan vill jag.
vi kan ju bara hoppas (;

Aja, ska gå och vänta på att HC ska ringa.
PUSSEY!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0