.- 9 Oktober

då var den näst sista dagen på apu:n avklarad.
och den har varit lika trevlig och rolig som alla andra dagar.
sen så har man käkat kebab där,
innan man åkte hem, samt hjälpt till att flytta en kyl.
jag känner mig underbart duktig.

Sen då man kom hem så gick jag ut med Tess,
sen så har jag bara suttit här och läst en massa bloggar.
jag tycker att det är så himla kul,
men det är även en massa pinsamt.
(att läsa vissas.)

Sen igår så satte jag upp hela väven också,
så idag blir det att måla, och så ska jag lägga golv
på en gång nu också.
jag kommer att vara trött i helgen.
men det är ju fett bra, så man sover länge och är utvilad
nu då skolan börjar snart.

dock hade jag velat ha praktik resten av året.
men man kan ju inte alltid få som man vill.
dock så ska jag få lön imorgon.
det kanske inte blir nå många kronor,
för jag jobbade ju inte så länge,
men det är i alla fall nått,
och det behövs till på lördag! :D
MUMMA!

jag tror inte att man kan älska en annan
människa från 1:a dagen man är tillsammans.
jag tror att man måste få se alla sidor av en
annan människa, för man ska ju älska alla.
(pinsamt. jag delar tankar)

ojoj. jag är så jävla nervös för ikea på nått sätt.
jag känner verkligen att jag kan göra nått kalas köp där.
(och det handlar inte om ljus den här gången .. )

Idag har jag inte ätit nått godis.
BRA DÄR! ;>
det börjar att gå frammåt med det också.
sen idag blir dte köttbullar till middag.
och det ska bli gott,
dock lär jag ju inte vara så himla hungrig.
och till veckan kommer mina oriflame saker.
Mjauu =^-^=
då får man lite extra pengar med.
+ att jag ska få 400:- av hanna för micron?
Det var väl så vi sa? :D

Aja, ska gå och kolla lite tv nu.
mums.
kram
PUSSEY!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0