.- 8 Oktober

idag var jag bara på marias en snabbis.
eller det vart väl två timmar, men
jag har så jävla ont i huvudet. :/
och det är verkligen inte kul.
men imorgon blir det nya tag och då ska
jag ge gärnet igen som vanligt!

Sen idag då jag kom hem har jag sovit lite.
pratat med hanna en stund,
och sett på tv.
och om det ger sig nu, som det verkar,
så ska jag tapetsera det sista,
samt att jag ska sätta upp hela väven,
så att jag kan måla imorgon.

då blir det klart till helgen,
och så kan vi få ett riktigt "kontor".
och det ska bli så himla soft.
och jag är så jävla nöjd hitills med det jag har gjort,
så det är inte sant.

och det är ju huvudsaken, att jag är nöjd.
och det vet jag att marcus tycker också.

Sen så ska jag självklart se grey's ikväll
också, men jag har redan sett sista avsnittet den här
säsongen, så det är inte så kul att se på ett sätt.
hihi.
men det är ju i alla fall ett tidsfördriv.

och idag till mat ska vi laga,
korv, bacon, ägg & makaroner.
MUMS!
Och ja, det är gott, det kanske inte låter så.
men det är faktiskt det.

Sen kommer ju Bea och monica hem idag,
och det ska bli kul och se om dom är nå bruna.
och vad dom köpt för nått. :)
Hoppas att dom hafe en underbar resa.

Sen ja, ska se lite på tv nu,
vänta på att marcus ska komma hem.
och sen ja, jag vet inte.

ikea på lördag, det är lixom spikat nu.
och jag är så jävla nöjd.
ska dock bara handla det jag verkligen behöver.
men vi kan behöva en sån dag också.
det behöver nog alla.
så Ikea here we come.

ska ringa emelie & thomas sen också.
jag skulle tycka att det var skit kul om dom kunde komma till helgen.
men marcus jobbar ju då.
men det kanske inte gör nått.
det skulle vara kul med lite sällskap.
kanske en krog runda. :D
muha.

Har inga pengar på min telefon,
och det suger.
jag har typ aldrig haft slut pengar, men
nu för en gång's skull har jag det.
men det duger.
jag klarar mig ju utan.
skulle det vara nått allvarligt så ringer jag ju 112.
det är ju gratis, och så får man ju hjälp.
annars har vi ju en hemtelefon.
och den fungerar ju helt okej.
(också är den ju rosa)

jag är så sugen på att baka också.
man kanske ska göra lite sånt nu på kvällskvisten.
men det finns ju ingen plats i frysen :/
himla!
men vi håller ju på att leta en nu,
så att man får plats m. kött, fika, mat & glass.
sen ska vi dra en vända på tippen också.
kasta bort en massa skit saker.
man ska inte spara det man inte använder
eller har användning för.
det är mitt nya motto.

ryktas om G-fest i helgen ..
jag undrar jag.
men dit ska då inte jag i alla fall.
jag ska vara hemma och slappa och mysa.
förhoppningsvis ska marcus också det.
me love.

PUSSEY!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0