.- 7 Oktober

hej och hopp!

Idag var man på praktiken en massa tidigt.
men det var lika kul idag som alltid.
och jag hoppas att allting kommer att lösa sig!
det gör jag verkligen !

Sen så kom man hem och kollade på
made of honor.
den var verkligen helt underbar,
och imorgon ska den lämnas tillbaka.
men det var fett värt att se den.
den rekomenderas. :D

Sen så kom stig och vi surrade lite innan marcus kom hem.
och det var ju också trevligt som alltid.
och då marcus kom hem så lagade vi mat.
kyckling gryta m. ris.
fett helvetes jävla gott.

och då vi ätit så gick sig och marcus ut och byggde på skorsttenen.
och jag började att tapetsera.
och idag vart jag äntligen klar,
och det blev fett nice!
Och imorgon ska väven upp, och på
torsdag ska det målas där.
samt kanske fredan om det behövs två gånger ..
Sen på lödag blir det ikea.

Sen innan marcus ska ut m. sina kamrater
så ska jag försöka att få in datorn dit in.
så att man kan skaffa sig ett riktigt kontor.
för det behövs, så att man inte har en massa papper överallt.
hahaha.
men jag är i alla fall skitnöjd över min dag.
och jag har verkligen lyckats!

imorgon blir det praktik igen,
samt att kolla lite här hemma, städa och fixa.
tvätta och kolla lite på ikea's hemsida.
jag ska handla:
-ljus
-dukar
-lampa
-grytlappar.

Och det kanske blir mer också.
men man kan ju inte handla över sina tillgångar ;>
och jag ska ta mig fan klara min budget den här månaden och det
går verkligen frammåt!
jag ska vi er alla.

på söndag ska jag nog till min kusin,
hon fyller ju hela 20 år.
och då tycker jag att man ska bjuda på tårta! :D
det ska bli gott,
ska dra med min man också, så att han inte
bara sitter hemma och arbetar.
han måste också komma ut någon gång.

Aja, ska ut nu, sen ska jag duscha.
sen popcorn, och Desperata hemmafruar!
DET ÄR DET PERFEKTA!

KRÄMIIE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0