.- 6 Oktober

Ja, ihelgen så tapetserade man.
och jag vart så himla jävla nöjd.
och det är i lill rummet som jag gjorde det.
och jag är så glad att någonting verkligen börjar att hända nu.
men aja, marcus tyckte väl att det blev bra han också.

Sen igår så var man och jobbade.
och det var fett nice!
jag tyckte att det gick jätte bra, och jag
hoppas verkligen att jag kommer att få hoppa in
någon mer gång när det behövs!

Sen så kom jag hem, och vi lagade mat.
sen så satt marcus vid datan ett tag.
och sen städade vi lite i lillrummet,
så att jag kan göra klart resten ..
nice.

Sen idag så klev jag upp en massa tidigt.
jag var inte trött.
så jag passade på att åka ner på marias tidigare,
vilket visade att jag fick sluta tidigare också.
och det är himla skönt.

det har vart lite dött idag.
men ändå har det kommit små ruscher.
och det är ju det som är kul.
då man fåt nått att göra.

sen ska ja, jag väl laga mat,
och så. jag vet inte vad jag pysslar med ärligt talat.
hahaha.
nåja. jag har inte mycket att skriva heller.
men ja, tess och jag har vart ute och gått.
jag är duktig.
ska in på gymmet imorgon också.
hoppas att jag får pengarna av saga +
narica snart!!
men det löser sig.

jagborde plocka lite disk.
eller i alla fall ta ur slasken.
ska nog göra det alldeles strax.
och det blåser så in i helvete.
det är lite läskigt tycker jag.
men det är inte nått att göra åt.

snart börjar skolan igen.
och det blir kul, jag saknar alla vännor en massa.
det är så himla tomt utan att träffa dom.
men snart så.
och sen är det ju höst lov snart.
jag vet bara inte vilken vecka det är.
men jag hoppas på v. 44 :>

Och idag har jga beställt oriflamesakerna.
det ska bli kul att se då dom kommer.
kanske att dom knackar på dörren snart
eftersom det blåser så hemskt. ;o
hahaha.

nåja, jag ska dra mig nu.
PUSSEY!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0