.- 4 Oktober

HEJ!

idag har man vart riktigt jävla hurtig!
jag har bakat chokladmuffins med kola i mitten,
och bullar.
och dom blev faktiskt bra båda sorterna!
FETT NICE!

Sen i morse elller på morgonkbvisten
så var vi och fikade på marias.
det var också jäkla gott.
sen så ska jag JOBBA där imorgon.
3 timmar.
skit bra! jag behöver pengar, hoppas att man få det bara! :D

så nu gjorde jag mina föräldrar nöjda
samt att jag själv vart mycket gladare.
det är alltid kul att ha nått att göra.
mihi.
Sen så ska jag ju tapetsera idag.
bara marcus kommer hem med det där klistrer.
det är ju i hans bil.
och han har sagt i typ förea månader att klistret är så
himla dyrt!
JO TJENA!
29 :- för en hel hink. hahaha.

igår hade vi det himla mysigt.
vin, god mat, kex och ost :>
en helt perfekt dag/kväll.
utom då jag spillde rödvin på marcus byxor.
SORRY!

Aja, jag ska gå och vila lite nu.
har så jävla tråkigt då man är ensam.
marcus är ju uti det där garaget.

(du måste låta mig misslyckas en dag.
låta mig fela.
Så att man kna ta nya tag imorgon.)

PUSSEY!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0