.- 21 Oktober

skolan idag igen då.
fett bra det har gått idag allså.
jag är så himla jätte nöjd över mig själv.

sen åkte man hem och nu sitter man här.
jag ska strax ner på ica och handla lite gotta.
sen ska jag se på tv hela jävla kvällen.
det känns verkligen som en sån dag idag ..

och på fredag blir det kuratorn.
det måste ju finnas ett sätt att lösa det här.
och det kommer det, för vi ska nog mest bara bolla ideer!

och tess har vart duktig idag
och inte gjort nått inne.
bra hund!
och katterna är ju duktiga som vanligt.
+ att imogron ska jag dela ut saker till oriflamne.
eller ja, till carina & emma.
dom börjar nog vilja ha sina saker nu ;>
huhu.

sen så jobbar marcus sent.
det gör egentligen inte nått.
men det är ändå lite tråkigt.
men jag överlever.
jag har ju grey's!
muha!

jag gillar inte dig.
du är så jävla falsk.
du kommer aldrig in igen.

Ja, vickan, om jag får tid så ska vi självklart ses!
ska mest vara i stugan, men om jag är hemma nått,
så självklart ska vi säga hej! :D

Grattis Emelie & Thomas
Petra & Tobias
Saga & Nicklas.
alla till förlovning! Myys! <3

mickii, jag håller med dig till 1000!
kan ingen jävel bara fatta att vi har rätt!
eller jo, rbca med x)
hahaha.
men jag, eller vi ska fan klara det här.
eller vi gör det, galant! :D

PUSSEY!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0