.- 20 Oktober

ojoj.
hemma idag från skolan.
försov mig gjorde jag först.
det är inte bra.
men nya tag imorgon.

marcus ska till stockholm på torsdag
med sitt jobb på någon mässa.
det är ju himla kuk för honom att som frågar han!
jag är glad för hans skull!
mys pojke där.

sen nu så håller jag på att tina lite kött färs.
ska laga taco köttfärs & nudlar.
med lite riven ost på.
MUMS!

sen ikväll vet jag inte vad som händer.
plugga som fan kanske.
det behövs nu till det ena och det andra.
; )

och på fredag bär det va hem till mamma & pappa.
så jävla skönt att få vara där och ta det lugnt i
lite mer än en vecka.
fixa till i stugan och hitta kanske en jacka!
mihi.
hoppas bara på det bästa.
samt att jag får se hur det ser ut i joel's lägga också!
fett mys!

självklart ska jag se till Peter också.
jag måste det.
jag saknar min bästis.
han är så fett jävla bra!

kanske hinner titta till någon annan också.
men det gör inte nått.
det ska bara bli så himla slappt.
dock så blir jag ju mest i stugan.
det är det viktigaste.

älskar marcus.
men du, dig gillar jag inte.

Kommentarer
Postat av: vickan

Kan du inte höra av dig när du kommit hem ? Så kanske vi kan ses, bara säga hej eller nå, det va så länge sen jag träfade dig, om du vill träffa mig ?



//Victoria

2008-10-21 @ 08:30:47
URL: http://vickan89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0