.- 19 oktober

hej!

oj, nu är emelie och thomas på bussen på väg hem
jag och marcus är hemma
och har vart så jävla duktiga.
först så fixade vi hans bil.
bytte däck & höger styrled.

Sen gick vi ner till källaren och flyttade pannan.
och det gick också kalas bra!
sen så fixade vi mattan
och skurade den,
så snart har vi en matta på golvet!
MYS!

i helgen har det vart så fuckat jävla kul!
vi har sett idol och dom följde mig på
skolan i fredags, dock så är
det så himla slappt på våran skola.
(och billigt i cafeterian)
hahaha.
sen så har vi druckit lite vin,
och så har vi käkat en
massa jävla god mat.

vi har ätit kött & pommes
och så klart kycklinggryta & ris.
så jävla lyckad helg!
sen så vart det fest och utgång igår.
dock inte för thomas och emelie
för att thomas var för onykter.
och det märktes ju på vägen hem.

"vi stannar väl på nästa p-ruta?"
hahaha, så jävla söt.
och emelie lekte papparazzi.
muha.
dock inte så himla kul för thomas.
men för alla andra!

Sen så klev vi upp idag och bara slappade
tills dess att vi skulle dra in till sundsvall.
och där vart det ju självklart käk på max
en bit också :D
jag bjöd marcus för att jag är en sån
himla snäll flickvän.

hihi, men nu är det nudlar som gäller,
och ikväll blir det andra avenyn!
Hihi., äntligen!

PUSSEY!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0