.- 15 Oktober

Ledig idag då, och så skulle man sova ut.
men inte gick det så säg.
man vaknade kl 8. inte lika kul !!

OOOH! värsta nyheten!
Mina vännor Thomas & Emelie
kommer till oss imorgon kväll!
fett jävla nice!
och det ska bli så himla kul!
och så ska dom följa med mig till skolan på fredag!
ÅÅÅH!
jag är överlycklig!

Sen igår så var man och åt mat hos Monica & björn.
men då vi var på väg dit så ringde maria
och undrade om jag kunde komma och jobba,
och självklart så kunde jag ju det!
så då vart man lite rikare också!
mys!

Sen så åkte man hem nu på kvällen och så
satt vi bara och myste och kollade på tv.
ojoj, jag måste hinna göra en massa sker idag!
jag ska ju städa så klart,
sen så ska jag ju baka!
MUMS, jag måste hinna få snyggt innan dom kommer.

Ååh, jag har verkligen saknat dom!
så himla mycket,
och min hemlängtan försvann,
och då är det fett skönt att dom kommer!

Sen nästa hela + veckan efter ska ju vi åka hem till mamma
och pappa & joel så klart.
(även fast han har egen lägga nu så..)
Och då ska vi vara i stugan och fixa & trixa ;D
nice som faadi!
muha!

Jag älskar dig marcus nordin.
du får mig att känna mig hel.
du ger mig allt en tjej vill ha.
jag är lycklig med dig,
jag skulle kunna förlora allt
bara du står vid min sida.
för mig är du allt,
och jag kommer aldrig att lämna dig
mitt älskade sockerhjärta! <3


Aja, jag ska kolla lite mer grey's
sen måste jag börja att sätta igång!
och det ska bli så himla mysigt!

PUSSEY!




Ja, nu så är man himlarns trött efter maten.
vi åt lax, pommes & fetaoströran.
så förbannat jävla gott!
mumma!

Sen så har vi sett ett avsnitt som
jag såg igår på skolan,
men jag tyckte att det var så himla kungt
och intressant och roligt med.
så då visade jag marcus det nu ..
det var typ en timma.

sen nu snart ska jag ner på ica, sen in på marias och hämta lön.
och hoppas att L har lämnat pengar till mig där.
men först så måste jag hänga tvätt.
det är inte så himla kul kanske.
men det måste ju göras det också.

marcus är uppe på taket och fixar & trixar med pannan.
jag hoppas verkligen att vi ska få igång fanskapet snart.
det är viktigt tycker jag.
och det tycker nog min käresta också.

Sen har jag surrat med mamma idag också.
(ovanligt, eller så inte.)
men det är skönt att prata med henne,
hemlängtan försvinner som,
och man inser att det egentligen inte är så
himla långt.
va fan, det här klarar jag ju galant.

Och sen ikväll vill jag baka.
eller i alla fall göra nått.
hoppas att vi har saker till en cheesecace!
det skulle vara förbjudet gott en dag som denna!
hihi.

Ååh, ge mig sommar.
jag vill ha lite saker nu i vinter/julklapp.
som tillexempel:
- en ny vinterjacka
- en svart dragkedja till min svarta fina jacka
- en ny macara
- en nu foundation
- bärbar dator (julklapp mamma!)
- pengar (julklap mamma!)
- fin kropp ( på G med gymmet! håller på allså!)

"det är det enda jag vill ha i julklapp"
det är en bärbar data + pengar.
jag vet att det inte är så lite
och att det är dyrt.
men det är det enda, inget annat.

Sen så ska jag göra nått åt mitt hår nu.
mörka slingor kanske?
vill inte vara blond, men ändå inte
helt fuckat svart.
utan lite allt möjligt.

Grey's ikväll också.
så fett jävla nice!
dock har jag sett detta avsnitt också.
men nästa vecka så har jag ju inte sett.
och så ska det bli fett kul!
mums.

Och på lovet ska jag fan leka med Peter.
jag ska höra hur det går med hon Baoura
och om han bara blir dissad.
muha, jag är inte snäll.
men Peter är, och han är nog bland dom bästa.
Han, morgan & linus.
melike you boy!
(dock endast vänskapligt sett.)
för jag älskar marcus på alla andra sätt.
han är den bästa.

Sen ska jag verkligen ta mig i kragen
och börja hälsa på mina kusiner med ofta.
vi är släkt, dom är min familj här.
jag tänker inte lämna dom igen.
jag gör inte det.
dom får stå ut med mig.
muha på dom! :D

nåja, vill ha ny musik.
men ingen har någon. fett tråkigt.
dock kanske det blir krogen ihelgen.
och det är nice.
jag känner att jag behöver roa mig lite.

nåja, jag ska bege mig på ica & marias.
hänga tvätt först!

KRÄMIIE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0