.- 14 Oktober

Skolan idag då.
det var himla skoj, men en massa slappt!
men det ska man väl egentligen inte klaga över.
sen då man kom till skolan idag,
så fick man vet att man skulle vara
ledig en massa imorgon & på torsdag.
och det klagar man verkligen inte över!

Så ledig, funderar på att åka hem till mamma
och pappa, men på ett sätt ska vi ju upp dit nästa helg.
allså v 43,
kankse lite onödigt att åka nu då.
men det känns som att det kanske kan behövas.

sen idag ska vi äta hos monica & björn.
himla snällt att vi fick komma!
och det är bra, för då sliper vi ju lite disk.
och det är skönt som fan.

Idag är en dag då jag saknar en massa olika saker.
jag saknar min klass i piteå,
och jag saknar maria.
men jag saknar Tom också en massa.
idag är det en sån här dag då jag vekligen hade
behövt ett samtal från honom.
ett roligt samtal som det alltid var.
men det kommer aldrig att ske.
men vi kommer att ses igen.

sen då man kommer hem ikväll undrar jag vad jag ska pyssla med.
ta en promenad med tess skulle ju inte skada,
då man går på gym vill man ju ha lite kondis i alla fall.
sen så ska jag se desperata hemmafruar också!
himla mums!
jag tror att det blir ett fett spännande avsnitt idag!
och det kan man ju bara inte missa.

Sen har jag verkligen fått surra av mig idag,
dock var det ju rbca's öron som fick blöda tillslut,
men jag tror att det gick ganska bra ändå!
och jag tyckte att det var trevligt!
och nu tycker jag sen att marica ska bli frisk.
jag saknar dig tjejen!
Krya på dig!

Och så fick jag ju träffa johannabby idag också!
mycket efterlängtat,
ska verkligen ta mig i kragen och åka och hälsa på henne
nu då hon blivit stad's bo och allting!

Men nu kommer älsklingen hem,
ska vara social med honom!

KRÄMIIE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0