.- 13 Oktober

ja, idag är det skola.
jag var helt säker på att då jag klev upp i morse att
jag skulle ner på marias och ha apu.
men så var det ju inte.
muha.

idag/nu har jag sett greys ett avsnitt, sen
nu ska jag städa till lite här,
sen ska jag kanske hitta på nått annat att göra.
men jag är inte riktigt säker på vad.

igår var vi till Angelica & robert och hälsade på.
hon fyllde ju 2o ffs!
och då är det ju klart att man ska dit och gratta henne!
hon fick nå bullar som jag hade bakat och så
ett doft ljus som jag köpt på ikea.

sen så åkte vi hem och kollade andra avenyn.
men jag tycker att det är så himla tråkigt att
man måste vänta på länge på mer avsnitt.
jag vill se alla nu.
men det går ju inte.
och man kan inte alltid få som man vill.

idag ska vi äta tortillaraps!
mums, det var ett tag sen vi käkade det,
så det ska bli mumma som fan.
sen är det snart höstlov,
så jävla skönt.
jag längtar så in i helvete.

igår åt vi mat hos marcus farmor,
hon är så jävla söt!
jag fick en helt ny mixer av henne.
och så fick vi strykjärn och
en termometer som man kollar kött med i ugnen.
så fett nice!
hon är så himla snäll.

Sen så ska vi ju försöka att få klart det nere i källaren
uti pannan, man vill ju kunna börja å det
lite billigare i månaden nu.
och kanske lite varmare här inne.
muha.

Aja, ska gå ut nu en snabbis,
sen så ska jag damsuga.
Tess skäller som ett cp.

PUSSEY!

Kommentarer
Postat av: Angelica

Du glömde Aaron :P Fast han fick du it träffa för han sov bara ;)

2008-11-24 @ 09:23:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0