.- 11 Oktober

Nu är man helt ensam hemma.
det ska man vara hela dagen + hela kvällen.
men det kan ju vara skönt det också.
himla.

Idag så har man vart på ikea.
och där hann jag ju så klart bränna ca. 1000 :-
men det är ju saker som jag ville ha
och saker som verkligen behövdes.

så nu ska jag sätta i ett ryck och städa till
här hemma så att det är snyggt och fint.

Sen ikväll ska jag se tv, och bara slappa.
sen efter det ska jag sätta på grey's boxen och
börja om att se den igen.
det är typ fjärde gången nu.
men jag älskar verkligen det.

men jag tror nog att jag ska ner på ika först o
panta lite burkar.
det kan behövas.
och inte bara för att dom är ivägen,
och så .. men man vill ju ha pengar!
jag undrar vad jag ska äta till middag.

idag fick jag ju äntligen den efterlängtade Ikea maten.
ooooh, den är så jävla god.
jag är helt såld på den.
+ att jag nog ska baka ikväll.
mums!

idag på ikea hittade jag:
- 4 krukor
- 4 blommor
- 3 set's krukor
- 3 set's kaktusar
- 4 pkt ljus (42 st i varje)
- 3 pkt ljus (3 i varje)
- 3 st vanilj ljus
- 2 lampor
- 2 koppar
- 4 st grytlappar
- 3 st ljus hållare


jag tror att det var allt.
sen handlade marcus minneskort till
sin GPS, ochöl, och så klart nått till bilen
som han behövde för att den ska gå igenom besiktningen.
och det förstår man ju är viktigt.
hihi.

nåja, jag ska väl sätta igång med det här nu jag ..
men ja. vi hörs.
imorgon ska jag och gratta min kära kusin.
hon fyller ju hela 2o år!
com Gratz! :D

KRÄMIIE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0