.- 10 Oktober

sista dagen idag på apu:n.
det känndes väl kanske inte så himla kul.
jag hade gärnat varit där 5 v till.
för jag har verkligen trivits så himla bra där!
hoppas att jag får vara där nästa gång också.

idag ska jag lägga golv,
igår vart allt klart på väggarna så nu är det bara golvet klart,
sen har vi ett eget datarum.
det är tydligen fest ikväll för alla.
men själv ska man vara hemma och arbeta.
men det känns fin fint det också.

marcus har städat lite här idag också.
så att man ska väl på tippen också ..

sen ikväll då allt är klart ska jag bara sitta och njuta.
äta godis & popcorn
samt att jag ska se mys program på tv.
och självklart längta tills imorgon då det blir ikea.
jag kna ju lova att det ska handlas.
i alla fall lite.

sen innan jag åkte hem idag fick jag plocka godis.
så himla snäll hon är maria.
men det har ju alla varit som man jobbat med.
det är ju inte någon som har vart dum eller otrevlig
eller som har behandlat mig annorlunda.
sen fick jag så jävla bra betyg av dom också.
så idag kan ingen förstöra min dag!

aja, ska gå ut med tess nu en snabbis.
och börjar nog vilja det.
ska väcka marcus också kring kl 2.
han var ju så himla trött, och klart att han
måste då sova på sin lediga dag!
det kan man ju inte hindra honom ifrån.

och snart så är pannan nog inne,
och vi kan börja att elda.
det ska bli fett nice!
man tjänar ju pengar på det, och
det kan ju behövas, elen är ju skit dyr nu.
och det är inte kul då jag inte kna hjälpa honom med ekenomin.
jag menar studiebidraget är ju inte mycket att leva på.
muha!

Pussey!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0