.- 1 Oktober

redan oktober, ja. jag säger ju det.
tiden bara försvinner iväg.
det känns så himla konstigt.
skolan har redan pågått i två månader!
herregud.

idag var jag bara på marias en snabbis.
ska snart åka till vet. men tess :/
Hoppas verkligen att det går bra.
jag vill inte att det ska vara nått allvarligt.
håll tummarna med mig!

Sen så ska jag till min kusin och leka lite.
surra och ha trevligt bara.
det ska också bli himla kul!
jag längtar.

tess ligger i sängen nu och är så himla nöjd. ;>
hahaha.
hon är så jävla söt.
hon leker med täcket.
så jävla mysigt!

vi har sovit ett tag nu båda två.
och strax kommer ju marcus hem ..
och idag lämnade jag katalogen på marias.
hoppas att dom ska ha nått!
jag vill ju så gärna ha lite pengar!
:D

Eller helst en massa,
idag vet jag inte vad vi sk aäta till middag.
kanske korv och makaroner ..
hmm.
det är inte lätt.
skulle vara gott med någonting riktigt lyxigt!
hahaha.

ja, ja, jag uppd. sen om hur det gick med tess.
kanske idag, eller så imorgon.
men jag hoppas att ni håller tummarna för oss som sagt!

PUSSEY!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0