.- 9 November

ja. grattis alla pappor på farsdag!
idag var vi till hanna och grattade stig.
jag hade bakat en sockerkaka,
kladdkaka och så hade vi med oss grädde.
hanna hade macor + pålägg
& bullar!
mums!

igår var vi hos anders och eva.
det var också trevligt. vi spelade
monopol, det var första gången för mig.
men det var himla trevligt!
dock kom jag trea, och anders vann.
men det var kul som fan ändå.

dock är det ju inte kul då det tar sån himla tid.
spelet är ju inte det som tar slut det fortaste.
typ som fia med knuff. x)

men idag så har vi inte alls fått någonting gjort typ.
men det gör inget.
jag vet inte vad jag ska göra till middag ;s
jag får nått cp.
men nu då det är så jävla dåligt väder
så har man då ingen lust heller att äta ;p

det är dimmigt som fan ute,
det regnar inte eller nått, men det är så himla dystert.
man blir ju bara trött.
imorgon är det cafeterian som gäller.
+ kuraton.
det ska bli fett nice.
jag ska fan klara det här igen!

sen så i veckan ska jag verkligen fixa och så här hemma.
jag ska fixa nå krokar,
och en massa annat småtjaffs.
sen ska jag ju försöka att sälja min bil,
och telefon.
hör gärna av er om ni vill.
dock bara dom som är intresserade på riktigt.
annars kan det vara.

kattungen är tjock som ett as,
men han är mycket mer kelig nu.
och tess är så himla söt.
jag funderar om jag ska bada henne lite idag.
sen ska jag ju ta in hennes söta jacka!
som jag fick av mamma då vi var där nu på lovet. :')

jag funderar på att börja att måla
som en hobby.
det skulle jag nog tycka om.
dock kanske jag inte är så bra på det.
men jag kan ju bli, men lite kämpning så!

nya hilda är faktiskt lite nyttigare också.
jag har inte ätit nått godis i helgen!
men ikväll så ska jag fuska.
men det är ju andra avenyn ffs!
det kan man ju bara inte missa!

jag vill ha en ny bil.
jag vill verkligen det, men pengarna finns ju inte.
och det är fett tråkigt.
men aja, det kommer väl det också.
man ska inte klaga då man har en bil som fungerar
egentligen.
men det är ju så jobbigt att bara ha en två sitsig bil.

nå, men aja.
en babyblå skulle ju kanske inkasseras snart.
muha!

PUSSEY!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0