.- 8 November

hallojsan!
här händer det inte mycket en kväll som denna.
eller kväll och kväll, dag.
klockan är ju bara halv 4. ;b

nå, igår hände det inte ett fucking nå.
skit pissigt. men aja.
det löser sig.
marcus river golv.
vi ska till anders och eva sen.
kul att få komma bort och hälsa på någon.
inte bara sitta hemma.

vi kollade idol imorse.
oj. hur kunde lars åka ut? ;o
eller ja, han vill eju det, men han har ju en bra röst.
och jag hoppas att alla lyssnade på vad child
sa om Johan palm.
jag vet att han inte är bäst.
men han är helvetes jävla bra.
och han kommer att komma långt med sin röst.

men jag gillar nog alice bäst.
hon är så himla söt, och hennes röst
får alla mina hår på kroppen att resa sig.
men men, ja. nästa fredag ska jag då rösta!

ska sminka mig och sånt.
sen ska jag ut och röka lite.
vara lite med min älskade hund.
mums.
hon är för god!

en väntan på att se om gurkan ska ha kattungar igen ..
jag funderar verkligen det jag ..
men aja, det skulle ju inte bli helt fel ;>

nå, ska ta och skicka bilder på min telefon till vissa.
så kanske man får den såld.
mums!

PUSSEY! ;>

Kommentarer
Postat av: JOHANS DÖD

DÖD ÅT JOHAN PALM

2008-11-16 @ 21:04:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0