.- 7 November

fredag idag då.
helg.
tråkigt.
jag har fett tråkigt.

alla ska på g-fest typ men jag har verkligen ingen lust.
jag vill bara egentligen vara hemma.
men det finns ju ingenting att göra.

idag har det varit i skolan.
det var kul, vi hade handel, jag och marica jobbade på som f*n.
jag känner mig faktiskt riktigt hurtig.
och jag har slutat att klaga nu också på att motionera.
jag går faktiskt mer än vanligt.
och mer ska det bli.

sen så hade vi psykologi, grupparbete.
vi ska jobba hemma.
det ska bli nice.
redovisning nästa vecka.
och det ska vi fan få minst VG på!
jag ska kämpa nu som fan!

ikväll blir det idol, samt att jag ska hänga min tvätt.
jag ska baka och bara slappa.
imorgon ska jag rensa ut en massa, fixa på krokar som man kna hänga saker på.
och fixa min önskade sänggrej! x)
- nyfikna?
det borde ni vara!

borde egentligen ringa petergubben också.
men det finns ändå ingen tid.
jag vet inte vart jag gör av med all tid.
jag har ju lixom inte kul ändå.
ska börja att kolla in marcus julklapp.
jag vet ju iaf en ska jag ska köpa!
muma!

köp min bil + telefon på blocket!
bilen kostar 2500:-
det är bara lite småfix som ska göras på den!
och telefonen 900 :-
men kan gå ner 100:- vid snabb affär!

jag måste ha pengar.
eller jag vill ha det.
aja, ska åka till marcus mamma nu snart.
kul att träffas lite. har inte träffat dom på
ja, en månad skulle jag nog säga.
men finns inte tiden till så.
men det ska ju bli av nu så ,>

hmm, borde verkligen fixa en ny design ..
någon som vill hjälpa för ett billigt pris?
typ 20:- ?
- hahaha. jag är allt för fattig.
men nu då mitt företag kommer igång så jävlar ska jag
skaffa mig pengar.
och körkortet är ju på g det också!
mumms!

p.s. marcus vill ha en lång jävla mast.
(helst galvad) typ 25 m.
om någon vet nått om nått sånt, skriv en komentar!

KRÄMIIE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0