.- 6 November

ja, nu så ver det ju ett tag sen man skrev lite här.
men det ska verkligen bli ändrig på det.
men jag var tvungen att ta en paus.
hinna ikapp skolan,
fixa och trixa i stugan,
vara med mamma & pappa + Joel,
Peter, Kajsa & ba <3

men nu är jag tillbaka igen.
och jag är här för att stanna.
jag och marcus är så i alla fall fortfarande kära.
för dom som inte redan visste det.
och jag går trean på broman i hudik.
jag har en hund och två katter.

ne, skoja bara.
mums, idag hade vi ingen skola,
men så klart visste jag ju inte nått,
så jag åkte till skolan kl 7.
SURT som jag brukar säga.

men marica och fredrik höll mig sällskap.
dom var så bruna och fina då dom
kommit hem från egypten.
sötungar där!

sen åkte jag och marica hem till henne.
slappade ett tag, gick till bussen.
åkte in på stan.
och där gick i i några affärer.
jag handlade en ny foundaton + en maccara.
och sen var det gratis tampong"hållare"
som man fick så då tog jag en sån också.

sen gick vi på jambo och fikade.
mumma.
sen var jag tvungen att gå till bussen.
och marica gick in till stan igen.
jag åkte hem,
inhämtade lite pengar, satte in dom på banken.
och sen så gick jag hem.
betalade en räkning.
och nu sitter jag här. :)

Jag har en jakt hund.
min lilla tessälskling.
hon smet efter nå rådjur i förrgår.
hon var borta i flera flera timmar.
då var jag som matte väldigt orolig.
men det gick ju bra tillslut.
hon kom ju tillbaka.

sen så nu ska jag damsuga tvättstugan och skura uppe.
sen måste jag ju tända lite ljus.
I'm a lightmonster!
MUHA! =^-^=

ska städa lite i olika lådor
och sånt.
vi börjar att ha ett för litet hus.
hahaha.
men det ska bli fett nice att få göra iordning det.
min bil & telefon är på blocket!
köp!

PUSSEY!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0