.- 24 November

nu var det ju två dagar sen jag uppd. här.
men det kommer ju med jäma mellanrum.
och det är väl det som är meningen.
muha.
(dock är det bara min snälla kusin som kommenterar!)
men jag blir skit glad ändå angelica! :D

idag så har man vart i skolan.
men 7 bussen ville inte dyka upp.
men jag stog och väntade i alla fall en timma.
och till sist kom 8 bussen.
så jag kom lite försent.
men det är ju bättre det än att inte komma alls.

sen så var jag på skolan med Marica och så hela dagen.
+ alla andra snyggingar självklart!
och vi satt och surrade allihopa, och det var trevligt.
sen så åkte jag hem.
vi fick sluta tidigare. och det var soft.
+ att marcus farmor är en ängel som gick hit idag.
fast det var storm opch gick ut med tess.
hon är guld värd!

och marica ska med till hassela.
fett nice, jag blev så himla glad. :D
och vi ska fan rocka fett.
(som nils i idol sa x)
sen så ska vi träna imorgon på gymmet också.
det är kul att ha någon att träna med. :>

idag ska vi äta kyckling och qenoa.
så jävla gött, med gurka.
muma.
och imorgon vette jag vad jag ska äta.
men det är ju marcus som sköter det nu också.
men det känns så himla bra.
det känns som att en stor "börda" har släppt från mina axlar.
- tack älskling.

ikväll ska vi till sandbäcken.
lämna av en batteriladdare.
och säkert bara säga hej en snabbis.
och det är ju alltid fett kul, och så sitter man ju inte bara hemma.
och det är ju ganska skönt.

men nu har min man jobbat över i en timma. :/
det är inge kul, jag som vill pussa på honom.
söt ungen där.
men han rä ju på väg hem nu i alla fall.
och det är ju huvudsaken att han kommer sig hem.
det är ju fett med storm ute här nu.
och det är inte kul, man är ju orolig för alla som rör sig i trafiken.
men jag vet att min älskade kommer att komma hem.
och att han kör försiktigt.

nå, kanske en kort inne & ute lista. ;>

inne:

- varmt vatten!
fett nice vad vi har varmt vatten nu i duschen.
vi har väl alltid haft varmt vatten. men nu är det så jävla varmt.
och dte är helt underbart!
jag skulle kunna stå i flera timmar. men det finns ju inte pengar till det.
än.

- Aron & Tim's julkort!
så fett söta dom var! ni ska se min söta kusin och mitt kusinbarn!
dom var så söta tillsammans.
och då man såg dom så insåg man att snart är det jul!
och jag hoppas verkligen att jag får ett Angelica!
för dom är så jävla söta! <3


- trevliga okända människor!
ja, idag ringde en "pajala" till mig.
sen skrev jag och frågade vem han var, och hur han fått mitt nummer.
och han var jätte trevlig, och det tycker jag är fett kul.
det är alltid ett tidsfördriv att prata på sms med någon som
man inte vet någonting om.


ute:

- storm!
så jävla pissigt. jag får fet damp!
jag höll ju typ på att blåsa bort nu idag då jag väntade på bussen.
det snöar och blåser.
och då man precis känner sig frisk, så ja.
då kommer det en ny storm!
så nej, snö är helt okej. men inte blåsten
.

- tvätt!
jag hatar det ständiga tvättandet.
hur mycket kläder har jag egentligen?
man kan ju verkligen fundera nu ..
jag har säkert 3 maskiner otvättade.
och man vill ju lix ha inget!
så nej, jag ska bli nudist.


- inget internet!
igår så la vårat internet av.
så jävla pissigt. det var fett tråkigt.
och vi skulle ju se andra avenyn och allt.
men det vart inte av. och jag hade verkligen velat se det,
men va fan, hela hudik verkar ju ha vart avstängt.



nå, nu kom gubben in.
- finally!
jag ska gå och vara trevlig med honom.
han kan behöva det.
min lilla älskling!

men jag kommer säkert in och uppd. mer nu.
inte idag, men imorgon så kommer jag säkert igen!

xoxo<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0