.- 22 November

god morgon!
nu sitter man här igen, och bara slappar.
det är himla trevligt, och jag vet inte.
idag kommer Dennis till oss, han ska vara här ett tag.
jag hoppas verkligen att det löser sig.
men jag tror egentligen inte att det kommer att göra det .. :(
men aja, det är ju inte mitt problem, än så länge.

igår så kollade vi  på idol.
mums, kevin och alice, jag vill verkligen att dom ska vinna.
jag hoppas det!
och igår satt ju båda helt säkert. *happy face!*
och anna "gul skiten" (enligt maica) åkte äntligen hem!
jag har länge tyckt att hon är för överspelad.
hon klär sig som en kärring, och har verkligen inte rösten.
eller jo, hon har verkligen rösten då det gäller soul, och så.
men inte kärlek, rock, och allt sånt.

min pojkvän till sömntuta ligger ju så klart och sover än.
och inte ska jag gå och väcka han heller.
han ska få sova ut en dag han också.
jag ska snart gå och klä mig, sen gå ner på ica.
handla lite, så att vi kna äta idag.
jag menar, det måste man ju kunna!

idag annars blir det en slappar dag.
bara chilla, äta lördags godis, och lite mat.
gett nice, och himla skönt.
samt att jag ska plugga plugga plugga, som ett jävla cp!
så att man kommer någonstans nu också.
jag är så jävla less på att sitta fast bara här.

nå, inne och ute listan idag?
- ohjaa!

inne:

- gratis sms!
jag är så himla stolt och glad att jag har det.
jag känner mig inte lika ensam, och kan höra av mig till alla jämt.
så det är nått skit bra som halebop kom på.
och nu för 200 :- är det ju suveränt!
så jag klagar inte.
jag är faktiskt en massa nöjd!


- ny garderob!
jag måste verkligen skaffa mig en "walk in clothes" x)
jag ska själv bygga mig en idag. för att det här går inte mer.
jag har inte garderober så att det räcker.
och absolut inte galger!
och det ser hemskt ut!
nej, nu blir det ändring på det idag.
hoppas jag!

- björn rosenström!
huhu! jag vet att nu kommer att bli avis på mig nu.
men jag ska faktiskt och se honom, den 6 dec!
i hassela, vi ska bo på hotell, och då ingick buffe, och frulle.
fett nice, och han gör ju så jävla bra låtar.
(enligt mig.) det är ju väldigt mycket party i dem!
så gogogo!


ute!

- singing bee!
fy fan vilket jävla sug program.
jag brukar plingka lite på kanalerna mellan idol och nyheterna.
och då hamnade jag på just detta program.
man kan inte sjunga, och de kan nästan inga låtar.
och det är det mest troligt uppgjort också.
vem fan kan inte lena ph's ont det gör ont?
+ att han sjöng rätt, och ändå vart det fel?
(jag kollade upp det igår på datan också
.

- huvudvärk!
ååh, jag blir så less på alla som har ont i huvudet.
och så kan dom fan inte ens ta en jävla tablett som hjälper?
då ska man fan inte klaga över huvudvärk.
ja, det är inte bra att äta för mycket tabletter,
men en gång i månaden eller varannan  månad spelar det ingen roll!
så sluta klaga om du inte vill göra nått åt det!

- kärlek är lätt - människor!
jag hatar er, det är nog det absolut svåraste som finns.
kärlek. men vet aldrig vart man har den, och sen försvinner den.
man man älskar förtfarande varandra. men det där nykära försvinner.
och så fort det frigör sig så börjar man att bråka,
disskutera och allt skit.
så att kärlek är lätt, är fett bullshit!


nå, ska kolla om jag har några enstaka kronor på mitt kort,
sen ska jag ner i kärllaren och klä på mig.
(funderar vad man ska ha idag, har ju så mycket snyggt nu!)
sen ska jga gå på ica och slappa!
haha. handla lite behövda saker.
muma.

och sen hoppas jag att min man vill kliva upp någon gång!
jag hatar egentligen att sitta själv så här. och känna att jag bara lever om.
men han brukar ju göra det för mig så att.
han ska få sova ut. ska dra nu snart jag!

är det inget bra på tv ikväll?
eller blir det att se grey's hela dagen idag!
ja, inte för att jag skulle bru mig så himla mycket.
men det är ju lite jobbigt här ändå.
enligt marcus så är det det i alla fall.
men ajg älskar ju det, så ja! det är bäst!

ååh, julsnart!

vad fan ska man köpa till sin mamma?
och till sin pappa?
och till sin bror?
och till marcus?
jag har inte en aning, och inte ett öre!
hmm, men det löser sig nog, i slutändan!

xoxo<3

Kommentarer
Postat av: Angelica

Jo visst, "höra av sig till alla".. det tror jag på det då jag ser det :D

2008-11-24 @ 09:20:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0