.- 20 November


God kväll! :>
Nu sitter man här vid datan igen.
dock bara en snabbis denna gång.
hahaha, har gjort och hunnit så himla mycket idag!

först så kom jag till skolan, och jobbade på lektionen.
och sen så hade vi svenska, och där satt jag hela lektionen ut,
jobbade med uppgifter och kom ikapp.
sen så gjorde jag klart psykologin till imorgon! :>
bra hilda!

och igår fick jag en jävla massa kläder av marica!
helt sjukt mycket.
det var sjalar, väskor, ett bälte, och en helvetes massa kläder!
+ tre jackor!
fett nice, och skit snällt!
jag är verkligen nöjd!
tack gumman! :*

dax för en inne och ute lista nu kanske,
dock en kort, för min bby ska ha datan! :>

inne:

- Idol -o8
Jag trivs verkligen med att sitta hemma på fredagarna!
det är ju sjukt kul, och dom är duktiga.
jag blir glad, och jag håller ju så klart på alice & kevin
!

- Marcus!
Min älsling, du förtjänar creds!
du är så fett nice, och jag älskar dig.

Ute:

- snö!

det har kommit snö här nu. inatt.
inte kul alls. men det kan ju vara kul hemma hos mamma.
där man kan köra skoter och åka skidor.
men så mycket snö kommer det ju inte här.
tråkigt.


- lite pengar!
man kan ju inte göra ett piss ;/
skit trist.
och jag vill ha flrea miljoner!
höj studiebidraget FFS! :>




xoxo<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0