.- 19 November

halloj!
nu sitter man här på skolan, och har la nice ;>
jag har gjort rätt åter igen på bokföringen, jag är jävlat bäst!
jag ska hem till marica idag och kolla kläder, och sen
så ska vi till bebban och gratta henne, hon fyller ju 18 idag ffs!
alla borde gratta henne!

dock nu sitter jag hemma hos marica!
hon är så himla generös!
jag har typen skit bra vän här.
i'll never let you go! <3

Sen så har vi bara slappat, käkat lite chips.
och snart ska vi ju åka också.
idag blir det ingen inne och ute lista.
jag känner inte att jag har tid.
men det löser sig i alla fall ;>
 
i helgen kanske det blir utgång, får se hur det löser sig med
pengar och alkohol, samt skjuts och så.
annars ska jag bara vara hemma och slappa.
städa till, och rensa min garderob!
det kan behövas nu då man har fått en massa nya kläder ;>

nå, jag ska vara trevlig nu!
marcus, jag älskar dig.
ingen annan än dig. <3

xoxo<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0