.- 18 November

idag vaknade jag tidigt! :o
jag vaknade kl 9. drömde en hemsk dröm om att
jag gjorde teoriprovet och klarade det.
samt uppkörningen, men då när jag skulle få körkortet
så fick jag det inte, för jag hade inte gjort halkbanan!
OMFG!
jag fick panik, sprang upp till datan,
letade reda på nummret till söderhamn,
och ringde på en gång!

så nu är det bokat och klart!
jag ska vara där nästa fredag!
och marcus ska följa med mig dit!
det ska bli fett kul, men jag är himla nervös!
men det ska gå och fixa i alla fall! :D

aja, man är hemma idag också.
lix en dag extra, det är bäst så så att man är riktigt frisk!
men det är jag nu, så imorgon blir det skola!
klockan 8 på morgonen!
YEY!

sen idag har jag inte en aning om vad vi ska göra!
laga mat, men jag vet inte vad för mat.
kanske kyckling och ris?
hmm, nja. vi får se, hoppas att min man vill laga mat!

Sen har jag vart nere på banken idag, satt in pengar!
jag är så himla hurtig!
men det var ju tvunget!
och ikväll ska jag se desperata hemmafruar!
och jag ska rengöra kattlådan!
(för att marcus katt inte kna gå ut, så har den
skitit utanför lådan. mindre fräscht!)
så jag skulle få 100 :- + att jag skulle ge honom en massage!
jag är så himla bra affärskvinna!

är det någon som har sex and the city boxarna?
jag har sett filmen nu, och jag vart helt kär.
jag vill bara ha alla säsongerna!
så om någon vill ålna ut under julen, så ge mig en pling! :>


nå, kanske dax för lite inne & ute lista?

inne:

- sex and the city!
så himla snygga damer som spelar i den serien!
jag blir så himla svundsjuk.
och jag trivdes verkligen med att sitta och se på det!
dom är bra, söta och har smak på kläderna!

- ljus!
åååh, jag är ju helt frälst i det, men det vet ju säkert
redan alla som känner mig in på livet.
jag älskar att tända ljus, hela året om.
men det är ju mest mysigt nu då det blir mörkt på kvällarna!
och det är fett nice med doftljus
!

- helg!
jag älskar helgerna! det är då man verkligen kan slappa.
och jag ska verkligen plugga i helgen, + göra snyggt här hemma.
det är då man kna festa och hänga med vännerna hela nätterna långa.
nå, det är verkligen det bästa på veckorna!

ute:

- röksuget!
jag hatar verkligen att ha det där jävla suget efter cigg.
det är dyrt, man blir sjuk, och det finns inte nått bra med det.
men det där suget efter att man har ätit är offatbart.
men cigaretter går fett bort nu!

- deppiga människor!
jag tycker att ni kan gå och lägga er någon stans!
som marcus brukar säga:
"gud sade, tag dig en spade och gräv ned dig,
så att jag slipper se dig!"
Jag blir så less, då man verkligen försöker att vara glad,
så kommer det någon som är skit deppig och bara klagar,
istället för att försöka se nått bra med det hela
!

- lucifer!
marcus katt, han är galen, skriker och håller på.
han klättrar i min gardiner, och han bits.
han går fet bort. (dock är han skit jävla söt, och jag älskar han!)
men han försör mer än han gör nytta för tillfället.
men det är väl åldern! haha
.

 nu ringer mamma, så jag pratar med henne.
hon är typ världens bästa.
men det är min pappa också! <3

sen ska jag duscha och klä på mig.
till då älsklingen kommer hem.
hoppas att han är glad, och peppar mig!
huhu, jul kom jul kom!

xoxo<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0