.- 17 November

jag har orkat mig upp ur sängen nu.
jag är fett sjuk, magsjuka ;/
det absolut värsta som finns.
jag hatar verkligen det.
och vill inte vara sjuk nu heller,
jag vill inte mista studiebidraget.
och jag ska fan visa dom att jag kan!

nå, jag har sett film hela dagen.
just nu är det broke backmontain. ;>
jag älskar verkligen den där filmen.
och lite av det kanske beror på att
det var marcus som köpte den till mig.
mys gubben där!

nå, man kanske ska köra en inne och ute lista nu då.
dock blir den nog inte lång!

inne:

- lillrummet klart!
ååh, äntligen är mitt rum klart, datan flyttades hit igår,
och jag ser fram emot att skaffa mig lite mer
pengar så jag kan inreda det precis osm jag vill!
feta poäng till hilda!

- mjukisbrallor!
det skönaste som finns att ha på sig hemma.
det är mysigt och det är fett skönt att ha på sig då man är sjuk,
eller kanske bara på mys humör!

- blogg design!
ååh, jga vill också ha en snygg outfit!
jag hoppas attdet finns någon som vill hjälpa mig med
den snart, jag får damp av allt det tråkiga!
men dte är inne nu, och det är tufft att man kan göra det själv!

ute!

- magsjuka!
faan, jag hatar verkligen det här.
det är den värsta sjukdommen som finns, och
absolut den äckligaste som man kan få!
vinterkräksjukan tycker jag kan dö ut snart!
jag hoppas verkligen på det!

- ostädade rum!
det finns ju inte någonn som verklgen kan trivas då det är ostädat?
hallå?
det är ju fett tråkigt, och man blir ju bara less på att
det aldrig kan hållas snyggt.
jag är inte bättre än någon annan, men man blir less.
och ja, men jag ska i alla fall försöka att bli bättre.

- Johan Palm hatare!
är det ingen mer än jag som verkligen förstår att han är musikalisk?
han kommer inte att vinna denna idol, och det vill jag inte heller.
men ge han något år att växa på sin röst,
och ni alla kommer att ha fel.
han kommer att bli en stor människa.
och jag vet det, jag kommer att få rätt.


nå, ja, jag sk agå och lägga mig igen.
pallar inte att sitta här längre!
jag är så himla slut, och jag vet inte vart jag ska ta vägen.
jag vill ha nått att äta , men jag får inte behålla nått i magen.
(kanske bra det, så kanske man går ner nått kilo! haha.)

nå, idag så ska jag och marcus bara slappa.
(vad jag vet än så länge)
jag hoppas inte att han vill göra en massa
speciella saker, jag vill att han bara ska ta hand om mig idag!
för det behöver verkligen jag!

sen vill jag ha pengar, varför kan ingen bara ge mig en jävla massa?
EHE!
jag är värd det.
och ja, jag längtar till julen!
jag vill ha en julgran, en fin och med en massa sker i den också.
så himla mys att åka hem till mamma och pappa.
och se hur deras gran lyser upp allting.
och julgardiner, och justakar.
och en massa paket under granen!
så fett mysigt!

igår handlade jag en choklad kalender. (a)
jag är så himla löjlig ibland.
men iår ska jag verkligen följa jul kalendern!
hoppas att det blir nått bra!
men aja.
ska dra mig nu!

xoxo<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0