.- 16 November

Inne:

- ica's glass!
Ååh, imorgon börjar jag om med mitt nyttiga liv.
men idag ska inte en jävel hindra mig från att äta lite
ica's 500 gr glass med choklad i!
jag är frälst så fort jag äter dem, och
det blir ju min sista på ja, 5000 år?


- nått att tro på!
jag skulle egentlogen jätte gärna vilja gå i kyrkan.
inte för att jag är kristen eller vill bli.
men jag tycker att människor som går där,
är så himla lyckliga.
dom har nått att tro på.
något som ger dom kraft!
jag är lite avundsjuk.

- Nikon D40!
jag är super nöjd över min kamera!
det är jag verkligen!
jag ¨måste bara få lite insperation.
lära mig lite mer om den, så att jag kan ta snygga bilder och allt.
jag vill verkligen lära mig.
kanske gå en fotokurs?


Ute:

- tidiga mornar!
Jag hatar verkligen att vakna tidigt!
det är ta mig fan det värsta som finns!
fy farao, och jag fattar mig verkligen
inte på dom som stiger upp tidigt frivilligt!
men så är jag.


- dyra kläder!
alla dyra kläder är jus å klart dom snyggaste!
och varför är det så? alla behöver ju kläder?
så jävla dåligt, jag blir så himla pisst off!
jag vill väl kunna handla hur mycket snygga kläder som möjligt!
det går fett bort!


- Andra avenyn!
MISSFÖRSTÅ MIG INTE! (jag älskar det!)
men varför är det bara tre gånger i veckan?
fett dåligt, jag skulle vilja ha det varje dag!
och jag hatar verkligen att behöva gå och vänta på att
det ska bli söndag, för det i övrigt är den sämsta dagen som finns!
mer andra avenyn åt folket!



nå, vi kollade på ponnyn igår.
den var skit stor!
hur ska jag våga hälsa på bea nått mer? x)
hahaha.
men det var jätte söt, och jag är glad för bea's skull!
nu har hon ju fått en häst som hon kan ha hela livet!

sen idag så ska vi sätta upp datarummet. :)
äntligen får man snyggt efter allt arbete som jag lagt ner!
muha.
och marcus håller på uti skorststenen nu han.
det var nå fel med det sista.
så han ska fixa det idag. snart kommer vi också att ha varmt hemma.
muha!

och idag ska jag göra kött och hasselbakspotatis tänkte jag!
måste ta upp kött ur frysen också!
och hallå alla! min älskling har skaffat sig en bdb!
kolla in han. (dock så hånar han det hela, men det är kul!)
[email protected] :>
muha!

you are my light in the dark ..

jag längtar till julen!
hoppas verkligen att man får mycket fint!
men det får man ju för det mesta!
och jag blir nog nöjd med det mesta!
hoppas bara att jag får en data, och en massa pengar!
jag vill verkligen ha det!

Men aja, snart ska man ju plocka fram julen!
fett mys, dock har jag redan en jul duk på bordet i köket!
hahaha, jag älskar det så mycket att jag började lite tidigare!
hahaha.

och plugga plugga plugga!
det är det som jag ska göra idag!
muha!

xoxo! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0