.- 15 November

OH!
nu är man hemma efter en hel långdag i sundsvall!
och jag har haft så himla trevligt och
verkligen skit kul med marica!
- tack honey för det!

Jag har gjort av med en hel del pengar!
och det fick jag en jävla massa för!
(ursäkta språket!)
men här är det jag har handlat:

- 7 par trosor
- 1 bh
- 2 linnen
- 1 t-shirt
- 1 kofta/cardigan
- fika
- bussbiljetter
- kinamat + efterrätt

Och det är jag verkligen super nöjd med!
jag har haft en helg som jag sett framimot till!
och jag är helt lycklig!

Sen så igår så la vi klart golvet i lillrummet.
mys, snart kan vi sätta upp möblerna och allt där!
och inreda med gardiner och ljus!
nu sitter jag och lyssnar på agnes!
hon är faktiskt himla bra!

och tess har vart hemma lite själv idag.
det har också gått himla bra!
jag är så nöjd äver henne!
muma!

sen ska ja börja göra nått kul här på bloggen.
det kan ju verkligen vara lite mer intressant.
(dock enligt mina egna tankar och så)
och det blir en "inne & ute lista".
det kan ju bli lite kul!

inne:

- snygga kläder!
jag tycker att det är så himla kul att handla det.
och jag blir helt inspererad av att klä mig snyggt då.
jag är glad att jag har min egen källa, som hjälper mig!
så från och med nu: bry er om hur ni ser ut!

- ny musik!
jag tycker verkligen om alla nya låtar som kommer ut nu.
de flesta är så himla bra, och man får dom på hjärnan.
men det gör inget.
men blir glad av musik, och man slipper tänka!
mer musik åt folket!


- jambo!
fettmys att sitta på ett fik efter skolan och bara känna lugnet.
äta en god bagett och bara mumsa på.
känna mys med varmchoklad.
det är verkligen värt pengarna, och ett trevligt sälskap med vänner!

- mössor, vantar och halsdukar!
hallå, det är vinter! alla borde verkligen skaffa sig nått att ha på huvudet.
det är kallt och graderna sjunker.
man vill ju inte bli sjuk över jul. så korta skjolar,
och höstjackor (utan fodring) går fetbort!
klär er varmt!


Ute:

- Dålig mat!
hallå? vem vill äta den dåliga skolmaten?
fickgratäng? det är ju skit kasst!
man vill ju ha bra mat, som man vill äta, och håller sig mått på länge!
inte vill man ju bara äta godis till lunch!
anmäl er till matakuten ffs!


- Godis!
för mig kommer det att gå fettbort nu på måndag.
jag vill inte bli tjock, och ja. jag är inte jätte tjock.
men jag tycker att det är fett tråkigt att allt som är
onyttigt är så jävla gott.
men alla borde börja tänka egentligen på vad vi stoppar i våran mun.
och speciellt jag!


- Anna Skipper!
jag tycker verkligen inte att hon ska vara med i tv.
inte i det programmet i alla fall.
jag tycker lix tt hon är ju inte så jävla smal själv.
och va fan, säga att en massa barn är feta?
shyrre där!
nej, jag tycker att hon är ganska ohyffsaf!

det var allt för denna gång!
men det kommer säkerligen mer i veckan!
kanske redan imorgon. :>


marcus är och kör på sina vänner.
dom ska in till stan, det är ju snällt av honom!
men det ska bli skönt då han kommer hem.
jag är lite pusssjuk!
hahaha.
men jag hinner, vi har ju hela livet framför oss!
hoppas jag då i alla falll.
(allt blir bara bättre med tiden ..)

Sen vet jag inte om vi ska åka förbi monica och björn och titta
på bea's nya ponny!
eller jag vet inte om det är en ponny eller en häst.
(men jag vet inte skillnaden heller, haha)
för mig är allt ponny, som har fyra ben, en svans och
är farliga x)
haha. har ju sett den på bdb, och den verkar i alla fall jätte fin. :)

nå, jag ska gå och duscha, och sen ta på mig nått av mina nya kläder idag!
hihi, jag kan knappt bestämma mig!
har så himla mycket snyggt nu!
tack, verkligen marica! :D

xoxo <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0