.- 12 November

Godmorgon!

nu sitter man på skolan coh har bokföring.
det var lika kul som förra gången!
och det går verkligen bra, har bara två uppg. kvar.
och jag har bara vart här i 15 min.
+ att jag vet att jag gjort rätt ;>

Se så ska jag ha engelska A om jag inte minns fel.
och det ska bli kul att ta upp det igen.
och framför allt klara kursen.
ska kolla schemat först.

Sen kväll ska vi ju ha öppen kväll här på skolan.
det ska väl bli lite trevligt.
men det är ju en sån himla lång dag.
jag hinner inte hem och äta eller nått.
så jag får se hur mycket pengar jag har.
om jag kan äta nått på stan ..

men man är ju inte miljonär precis heller ..
men det löser sig.
marcus farmor är och ska gå ut med tess idag!
så himla snäll dam det där!

hoppas att marica kommer på skolan idag!
jag gillar henne, hon är snäll!
muha, igår vart vi på jambo!
och så fixade vi, samt gick på stan en snabbis.
det var trevligt.

sen åkte jag hem, och på kvällen så kom den en kille och
tittade på våran bil.
eller nej, inte våran, utan min.
och han köpte den, så nu vart jag 2000:-
rikare!
och det behövs till sundsvallstrippen på lördag! :D

Aja, greys ikväll allså!
jag längtar, jag ska inte missa det!
det är viktigt det nu!
muha!
men aja. det går ju skit bra ändå.

nå, ska fortsätta med mina uppg.
så att jag blir klar någon gång!
haha.
+ att jag ska knipsa upp mitt lås idag!
(tappat nyckeln igen)
har fått ett av marcus!
så nu behöver jag inte gå och bära på allting.
det känns fett bra! :>

PUSSEY & KRÄMIIE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0