.- 10 November

nu hoppas jag att alla mina kära vänner håller en massa tummar för mig!
jag håller kankse på att få min bil såld,
jag får veta imorgon om det blir så.
men hoppas med min snälla?

Sen idag så har man vart i skolan.
det var lika trevligt som vanligt.
not.
men det var lix kul att stå i cafeterian.
och det var ja, trevligt.

sen så åkte man hem och var lite med tess,
och fixade lite andra saker.
oj, jag får inte glömma att åka till tandis.
jag ska vara där den 9 december.
(vilket är snart.)
tiden går ju så himla fort nu.
men det är kul, för snart är det kulJUL!

sen om jag får bilen såld, blir det att dra
till sundsvall med marica :D
vi har lixom planetar det.
men ja, så hoppas, kanske man kan få lite nya kläder!
så att man är lite vinter snygg!

sen har det kommit lite mail på min telefon också!
det känns bra.
jag har ju lite gamla telefoner och så där.
som jag kan använda.
men det gör inget!
hoppas bara att allting kommer att gå bra!

åhå, jaja.
detta är en dag då jag inte har mycket att skriva alls.
så nu tänker jag ge upp! xD

PUSSEY!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0