.- 31 Juli

goddag!
Idag är det en bra dag, igår hade jag och gubben varit tillsammans i 1  år & 3 månader.
-grattis till oss!

Idag ska jag och hämta ut min telefon!
jag har verkligen saknat den.
sen ska jag hämta ut p-piller med på um!
och så ska jag fixa lite stålar med. haha x)

Sen ikväll eller nu på eftermiddagen så ska vi åka hem till mamma
och pappa då så klart!
där ska vi nog hinna med luleåkalaset + forsbacka,
sen ska jag till jokkmokk och hälsa på Ella.
och till Lauker och hälsa på richard!
Hahaha.
-Löning? ;b

Jag ska låna ut min kamera med.
jag är orolig! Men det ska gå bra!
Jag litar på dig olle!
Hans syster ska gifta sig och dom vill ju så klart ha en massa bilder!

Sen ska jag träffa morgan och peter nu då jag kommer hem med!
+ Jonathan! jag längtar!

Men nu ska jag dra till stan!
PUSSEY!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0