.- 29 Juli

Godmorgon!

Nu så har man sovit den andra natten helt själv i huset!
det har gått så himla bra och jag är nästan stolt över mig själv!
jag har fått sova länge, och skönt.
ingen som har snarkat mig i örat. (a)
eller jo, Tess har ju gjort det, eller ja, vid fötterna x)

Men det är klart att det ska bli himla kul då gubben kommer hem imorgon
det är ju så himla tyst här hemma, jag får ju damp.
det finns ingen som man kna prata med.
och Peter han jobbar, så han kan jag inte ringa till.
Mamma jobbar och pappa likaså. :/
Min broder är inte så social han.
men ändå. jag kan ju inte ringa till honom hela tiden.

och herregus, jag har fått en massa jävla myggbett.
det är skitjobbigt!
Jag fick inga sist då jag var hem till mamma, men nu!
nere i sverige så kryllar det bara av dem små jävlarna! :@

Dock så ska vi ju alldeles snart åka upp till mamma.
på torsdag rättaresagt.
Jag blir så himla lycklig. Jag saknar Morgan & Peter.
- dom är dom bästa som finns!

idag får vi se om jag skulle leka med bea.
men hon har då inte ringt än ..
men det ja, spelar ingenroll.
är hon lycklig så är jag det. så det är bar att hoppas. ;*
Annars ska jag damsuga + skura.
och ta källaren.
hann inte det riktigt igår, sandra och hennes syster kom förbi!

vi åt på kun Yah, eller hur det då stavas,
sen så pratade vi en massa och fikade.
och sen så åkte dom hem och tog lilla kisseungen med sig. (honan)
det vart någon tår då ändå.
det är ju lite sorgligt.
dock så får jag ju ha kvar den svarta!
- MUMS han är så söt!

Aja, jag ska åka och äta någonting typ nu.
Men hadet! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0