.- 28 Juli

ojoj, nu var det verkligen ett tag sen man skrev,.
men det har då inte hänt så himla mycket.
man kan säg aatt jag har semester ^^

Jag har vart hem till mamma och pappa under rallar
och där var jag med min bästis Peter ;>
- han är typ bäst!

Sen så hann man ju med att festa
och att träffa en massa roliga och kluriga vänner! :)
Men det är ju det livet går ut på, men ska inte kämt ha samma.
man ska ha ¨många, och inte bara en.

Marcus är i rättvik han nu, så jag är ensam hemma tills på onsdag.
det är skönt, jobbigt bara då man ska sova.
men jag har ju en massa djur nu och så, jag överlever.
Dock kom sandra + hennes syster hit idag och hämtade deras
kattunge, så lite lugnare är det ju här nu.

Men det ska nog gå bra i alla fall.
Jag hoppas bara att marcus har det bra där han är.
jag saknar honom och är så himla rädd om han.
men han är ju 22 år och klarar sig nog själv.
men ändå, man är ju som en himla surrogatmamma! x)

Sen till helgen så ska vi hem till mamma och pappa igen.
herregud! Jag ska se Winnerbäck!
Helt sjukt underbart! :D
jag längtar en massa.
hoppas bara då att vi fått köpa någon ny bil, annars ska jag
då fan ta och åka buss!
för i marcus bil blir det ju 1 miljon grader varmt i!

Hahahaha, men nu sk ajag gå och städa.
det behövs verkligen.
katterna och hunden leker ju så himla mycket att det är ju hår överallt.
och sen är det en massa annat skit, men det behöver vi inte prata om här x)

PUSSEY!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0