.- 15 Juli

Hej och hopp ;>

nu har jag hittat en massa roliga saker.
mamma och sara har ju kommit. och i söndags så var vi ute på birsta.
och vi åkte klockan 11 på morgonrn och kom hem kl 7.
och till saken hör det att jag var "färdig" kl. 14. x)

Sen igår så var vi en massa i hudik.
och min älskling följde också med.
och det var faktiskt himla trevligt.,
men ska inte klaga. men då fick jag ett koppel och halsband till Tess.
och så. Sen fick vi mat ;>
- DET VAR GOTT!

sen så imorgon ska vi börja att dra oss hem.
och då så ska jag och tess följa med.
det ska bli så himla gött.
och jag ska ha så himla kul och slappna av.
dock så blir det ju en massa fest på rallar ;>
- UNDERBART!

och mina kissar springer en massa.
så det är himla kul att se att dom utvecklas i alla fall (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0