.- 12 Juli

Ja, vad ska man säga om det här då ..
idag så har man vaknat efter en kväll med babe'sen.
det var väldigt trevligt igår och vi hade det mys.
vi åt gott och bara pratade.
Sen så sjung vi singstar och såg en film.

Sen följde jag med dom typ då dom skulle gå
dit där maricas mamma skulle hämta dom,
men inte hela vägen ..
Men sen var jag och Tess ute och gick i en och en halv timma. :)
Jag känner mig duktig.

Sen kom vi hem, och jag satt här vid datan ett tag, och sen så
gick vi och sov och det var skönt.
- PUSS

Idag så vaknade man,
man har gråtit och varit ledsen.
och jag vet inte vad jag ska säga mer om den saken ..
annat än att typ:
- JAHA?

Aja, men nog med det, sen kommer mamma och sara.
dewt ska bli så himla kul att träffa dom.
jag har verkligen saknat dom.
och vi ska hitta på en massa olika saker ..

Men nu så ska jag göra annat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0