.- 11 Juli

Godmorgon, eller Goddag heter det väl vid den här tiden.
igår kväll så hände det inte mycket, jag plockade lite saker här
och där, sen kom gubben hem, och det vart gnarp.
statoil is the shit. me love.

idag så har jag inte hunnit göra någonting än.
Men jag ska hinna med en massa saker ..
- städa klart
- tömma kattlådan
- kolla i uthuset så det blir fint.
- ica
- duscha
- sminka mig
- laga mat


det är ingen liten lista det.
Men det är det som måste göras idag, för babe'sen kommer ju sen.
och Mami och moster imorgon. + mosters lilla fishund. ;b

jag ska i alla fall bjuda på kött & strips + beasås och fetaostsås.
- yummie. Jag åt det hos Hanna förra helgen, och förälskade mig i det.

Dock längtar jag tills nästa helg.
Rallarsvängen för hela slanten.
Med Petergubben :* + Petra, och kajsa ska jag med träffa ;>

Men först ska ju som sagt mami och sara vara här i 5 dar.
vi ska till gävle och kolla "märkeskatter" & stan vill jag med hinna med!
men det hinns nog + vin kvällar som fan ;>
- MUMS!

drömde en skit konstig dröm inatt ;/
helt ledsen jag vart då jag vaknade.
Men som tur var s stämde den inte. och jag är lycklig för det.
Jag älskar dig marcus!
- du är det finaste jag har & vet.

PUSSPÅRE! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0