.- 10 Juli

Ännu en blogg .. hmm, jag måste verkligen sluta med det här.
Nog ska jag väl kunna hålla mig till en och samma?
Men tydligen inte. Men det är sån jag är så.

just nu sitter jag och tar en paus, jag håller på att säda.
för imorgon kommer mina babe's.
jag ska bjuda på middag, och köttet är redan lagt i marinad!
så det kommer att bli la bravo!

Sen så kommer ju min älskade mami & moster på lördag kväll med.
+ att saga kommer att komma förbi.
Min Sagaäölskling har ju klarat körkortet med!
- Grattis Honey! :*
(hon skulle komma till mig igår men jag var sjuk :/)

Sen så har jag ju skaffat hund med.
Tess, hon är skit bra. och jag älskar henne.
Och jag klarar av henne med, hon är lätt det bästa jag har köpt!
henne komer jag ha kvar tills dagen det.

sen om en vecka så åker jag hem till mamma och pappa.
jag ska på rallarsvängen, och jag vet inte när jag kommer tillbaka.
men det gör jag nog, tids nog i alla fall.
och om det är någon som vill ha en kattunge, säg gärna till!

aja, ska städa klart nu.
Men vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0