.- 9 December

Listat

En lista jag sett ute i bloggvärlden, gör den gärna du också om du vill!

8 favoritprogram
(utan rangordning)

1. Grey's anatomy
2. House
3. Du är var du äter
4. OC
5. Desperet Houswifes
6. Top Model
7. Vänner
8. Idol

8 saker jag gjorde igår

1. Gick i skolan
2. Åkte buss
3. Gick en promenad med Tess
4. Myste med marcus
5. Såg på Grey's
6. Drack julmust
7. Åt tacos
8. Läste bloggar

8 saker jag ser fram emot

1. Nästa vecka
2. Träffa Ronja <3
3. Jullov, Julafton
4. Träffa familjen
5. Nyårsafton
6. Julklappar
7. Mellandagsrea!
8. Studenten


8 favoritmaträtter

1. Tacos
2. Palt
3. kycklinggryta
4. Lax
5. Friterad kyckling
6. Spagetti och köttfärssås
7. kycklingsallad
8. marcus spec.recept på fläskfile m.curry

8 saker på min önskelista

1. Ny mobil (lg kf 600 eller Samsung soul)  
2. Bärbar dator
3. Ipod
4. Löshår
5. Pressentkort på ikea
6. Pengar
7. Locktång
8. Trevlig julafton m. god mat

8 skönhetsprodukter jag inte kan vara utan

1. foundation
2. Marcara
3. Hårspray!
4. coverstick
5. Hudkräm
6. Lypsyl
7. Nagellack
8. hår produkter


nå, idag så är det tisdag.
en helt vanlig tisdag.

och jag är less nu. jag vet inte vad jag ska göra.
jag vet att jag borde plugga lite, men orken finns inte just nu.
men jag ska verkligen ta tag i det imorgon istället.

och snart så åker jag hem till mamma.
så fett jävla nice. och jag är så stolt över mig själv.
eller nej, det är jag inte, men om man säger så 10 ggr per dag.
så kanske det till slut inträffar.
man kan ju bara hoppas.

sen på jullovet så ska jag äntligen träffa min ängel Ronja.
och jag är helt underbart överlycklig för det.
jag har längtat efter det så himla länge.
och ja, nu så kommer det att ske. <3

ikväll är det DH på tv, och jag vet inte hur jag ska kunna fördriva
tiden så himla många timmar att
tiden ska gå fort istället för att gå sakta.
men det löser sig.
jag tror att det får lov att bli lite mer grey's nu.
haha.

marcus är på "kundbesök" hos sin mamma.
för att verkligen sätta sig in i sin affärside.
och jag orkade inte följa med idag jag heller.
men jag kommer nog att orka det någon gång i veckan, hoppas jag. :D

nå, man kanske borde ta och dra ner någon snygg fiml från nätet.
hahaha. men jag orkar inte. jag vet att mitt internet bara dör såatt.
hahaha.

nå, åhå.
jag har ingen lust med det här.
jag är avslutad.
jag kommer att bli det.
avslutad.

xoxo<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0