.- 7 December

God dag! :>
nu är man hemma från hassela.
och jag hade då verkligen en 7helsikeskväll där!
det var verkligen jätte trevligt, och jag hade det jätte kul.
lite tråkigt att det inte riktigt var någon förfest.
men det löste sig ju sen i baren.
och man ska vekrligen inte klaga, för det var underbart.

och så jävla snygg björn är då.
och han som spelade bas, halleluja!
hahaha. marica och jag stog typå och drägglade efter dem!
x) BAHA!

Sen imorse då vi skulle käka frulle,
så satt dom i bordet snett framför oss, och vi
stod uti björn då vi skulle ta mackor och sånt.
fett nice, och jag vett att alla är fett avundsjuka!
för det skulle jag då i alla fall vara om någon annan
hade fått stå med honom, och inte jag.

Dock så ångrar jag mig lite att jag inte hade med kameran.
men det får väl bli någon annan gång då.
jag lär ju se honom igen, för det var sånt jävla röj där inne.
dock lite för mycket fylla för vissa, som började att slåss.
det är så jävla onödigt.
men annars var det en verkligen lyckad kväll.
och på hotellet var det apasköna sängar!

egentligen för 950:- så skulle jag ju lätt
tycka att jag har kunnat få ta med den hem.
men man fick tydligen inte det.
men jag har ju en sån skön säng här hemma jag också.
(marcus egentligen, men säger min)
så jag ska verkligen inte klaga, för bäst sover jag nog här hemma.

marcus är nu hos monica och björn.
han skulle hälsa på där, och säkert kolla in nya skotern som björn har köpt.
jag ska väl också dit ått i veckan kanske.
men idag är jag så himla slapp.
då ville jag bara vara hemma och slappa.
ta't lugna.

sen då marcus var på väg hem, så ska han handla glass åt mig på ica.
och så ska han till hans farmor och hämta tessilago.
undra om hon kommer att bli glad över att se mig ..
och så klart om hon vill komma hem.
hon gillar ju marcus farmor så himla mycket,
men det är nog bara för att hon får mat + köttbullar hela tiden xD
hahaha, Ranghild är så himla söt. :')



tänkte att man kanske borde berätta lite granna om sig själv.
jag har ju inte gjort det i den här bloggen, och
jag brukar ju alltid göra det. i alla bloggar som jag startar.
så här kommer det lite info.

jag heter Hilda Forsberg.
jag kommer ursprungligen från Korsträsk, som ligger utanför älvsbyn
som är en förort till piteå.
jag har bott i lägenhet, jag vet inte hur länge.
men den första jag bodde med var vickan.
och vi bodde i ett rum på max 15 kvm.
men det gick himla bra det också.
jag ska inte klaga.

sen i februari -o7 så flyttade jag till en egen lägga.
jag kännde att jag behövde mer plats.
och att jag ville prova att bo själv.
och det kan jag ju säga var helt underbart.
jag trivdes som fan.
och jag saknar att bo i lägga.

Sen i april -o7 så träffade jga min nuvarande sambo Marcus.
vi har varit tillsammans nu i 1 år , 7 mån & 7 dagar (idag).
så jag flyttad ener till honom i jättendal i juli -o7.
och vi flyttade till hus i oktober -o7 också.
som marcus sen köpte någon gång under året.

jag har två katter, gurkan och Lucifer.
dom är inte några raskatter, men jag tror ändå att det finns norskskogskatt
i gurkan ändå, och då måste det ju finnas i Lucifer också.
eftersom att Gurkan är mamma åt lucifer.

Sen har jag en hund, som jag köpte nu i juni -o8.
hon är verkligen min ögonsten, och hon heter Tess.
men jag kallar henne Tessilago.
för att jag tycker att det också är ganska sött.
hon är en helrasig hund, och den rasen är tibbetansk spaniel.
och hon är så himla söt och vänlig mot allt.
men ibland så tror jag att hon har blivit uppfostrad av grisar.
för hon gillar att grymta och låta.

jag går sista åter på bromangymnasiet i hudiksvall.
där går jag handels-programmet.
och jag går i en skit bra klass, som jag verkligen trivs i.
visst, alla klasser har ju bråk ibland, och det har även den här.
men det är ändå en helt okej klass.

på min fritid har jag börjat att träna,
samt att jag ser på serier på tv som tex.
Grey's, Dh, andra avenyn & Idol.
och att jag bloggar. jag tycker att det är himla kul.
Dock så är det lite tråkigt att ingen kommenterar.
men dte gör inte nått, bara man får skiva av sig lite.
så är det fett okej.
Sen så har jag hittat en kompis (
maricasondell.blogg.se)
som hjälper mig att klä mig rätt och ger mig feedback,
fast hon inte vet det.
så att bry mig om hur jag ser ut är också ett litet intresse
som kommer smygandes mer och mer nu.

på loven och vissa helgen åker jag buss från sundsvall till piteå
för att hälsa på mina vänner och familj där uppe i norrland.
och det kan vara himla skönt att komma tillbaka dit.
även om jag nu tror att jag aldrig kommer att flytta tillbaka.
för jag trivs bättre och bättre här.

jag är rökare, och vill skarpt sluta.
och jar försöker verkligen.
men jag vet inte om just jag är riktigt mogen än.
men det kommer. för jag tänker inte gör det hela livet.

jag har spelat fötboll, tennis, buggat, och handlboll
i hela mitt liv. ända tills jag fick problem med mina knän.
som gör att jag i stort sett bara kan prommenera nu och träna på gym.
men det är ju bättre än inget alls.
och man ska inte klaga, det finns alltid dom som har det värre.



Det var lite info om mig.
och är det nått ni undrar över, så är det bara att fråga,
så kommer jag att svara på det i nästa inlägg.

Ikväll är det äntligen andra avenyn.
och jag hoppas verkligen att allt blir okej med sivia.
jävla ulla jävel.
jag blir så himla arg.
men det blir ju säkert bra till slut.
men jag vill ha mer av dom avsnitten i veckan.
helst 3 om dagen x)
hahaha.

Men nu tror jag att jag ska gå ut och röka (a)
sen ska jag lägga mig och vila ett tag i sängen och
få känna lite lugn, innan man måste ta tag i allting annat.
men lite slappis måste ju även jag få vara ibland.
haha.
i fredags så tvättade jag två hela maskiner.
och jag hängde dom på en gång, och det är ovanligt.
och jag känner mig så himla hurtig!

xoxo<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0