.- 6 December

godmorgon!
detta är ju en tidig morgon.
eller ja, klockan är ju snart 10.
men jag har ju varit vaken ett tag i all fall.
jag är så jävla taggad.

igår på idol var dom så jävla bra.
jag fick ju som jag ville i alla fall.
Alice och Kevin i final.
mums!
jag ska vara bänkad framför tv:n i helgen.
jag ska fan se finalen.
jag ska sitta på den bästa platsen som man kan. :D
- första parkett i soffan!

jag ska snart gå och börja att packa.
så klart ska jag klä på mig också.
jag ska vara så jävla snygg ikväll.
jag ska ha på mig:
- svart tub klänning m. rosa tryck.
- svarta legins
- svarta klackiskor
- vitt halsband


erkänn, jag kommer att vara snyggast!
haha.
dock tror jag att marica äger mig gode så jävla fett hårt!
men det ögr inget, för hon är så jävlla snäll och söt ändå :D
sen ska hon locka mitt hår också.
om hon nu inte glömmer det ;b

åhå, min honey är jätte förkyld.
jag tycker synd om honom.
han blir jätte ofta sjuk då vi ska göra nått.
och det är ju aldrig kul, men jag hoppas att han börjar
att friskna till.
han låter då bättre idag än igår.
så håll tummarna med mig! <3



en inne och ute lista,
det börjar väl vara dax med det nu?

inne:

- 6e december!
fuck, äntligen är dagen här.
och tiden har faktiskt gått himla fort.
och det brukar det ju inte göra då man längtar till nått.
men nu är den ju här.
så fett bra!


- Laila Bagge!
Fett snygg brud.
hon är söt, trevlig och snygg.
hon är nog min förebild.
hon har lix stilen, och hon kan det hon håller på med.
creds till henne!


- Vänner!
jag är så jävla glad att jag har det.
och att jag har alla dom bästa, alla i piteå/älvsbyn.
alla här nere i hudik. ni ger mig liv.
och ni hjälper mig med det mesta!
jag tycker om er allihopa.
ett stort + på:
Peter, Morgan, Ba, Erik, Marica, Evelina, Sofia,
Thomas, Emelie, Rebecca, Dennis, (och alla marcus vänner + familj!) <3

ute:

- IdolJuryn (igår)!
Hur kunde dom göra så mot robin?
välja en låt som han skulle brilljera i, och så sög han på den?
och att dom sen erkänner det framför honom?
vad fan är det för jävla stil?
INGEN BRA!
UT MED DEM!


- Johan Palm's självförtroende!
(jag tycker att han är musikalisk, ja.)
Men jga hatar verkligen hans sätt att framhäva sig själv.
man vill ju aldrig att han ska öppna munnen.
jag blir less, han kna sjunga, visst. ni kommer att få se.
men han måste ju sluta upp med att bete sig som att han är bäst.
för det är han inte. inte än.


- Doktor'n!
Jag måste gå dit, men jag vet vad dom kommer att säga.
dom vill att jag ska operera mig, och jag vill verkligen inte det.
jag är så jävla orolig.
och tror ni att dom förstår nått?
nej. för dom gör inte sånt.
och då blir jag less då dom inte lyssnar.



nå, nu var det klart!
jag hoppas att det blir många som kommenterar nu.
jag tycker att det är så himla tråkigt att bara skriva och skriva.
och så kommenterar ingen.
men det gör inget.

det kan ju ändå vara skönt att skriva av sig lite då och då.
så man ska väl egentligen inte klaga.
muha!

"feel the rain on your skin,
nobody else can feel it for you. 
only you can let it in.
nobody else can speak the words from you lips. "
- den här låten ger mig så jävla mycket.
men jag vet inte vad, men jag känner mig så jävla star då jag har hört den.
och den ger mig pondus!

nå, jag ska gå och klä mig, och sen packa väskan.
mums, Hassela!
HERE WE COME! :>

xoxo<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0