.- 5 December

godeftermiddag!
(haha, ihop stavning är bättre än särstavning!)

nå, idag var det en slapp dag på skolan.
jag hade bara en lektion, sen så åkte jag hem.
och det kändes bra!
då jag kom hem så satte jag igång att städa lite.
jag kan ju säga att det verkligen behövdes.
och nu är det så snyggt så, och gott luktar det också!

ikväll blir det idol med honey, opch jag hoppas att robin b åker.
jag tycker om honom, lite.
men han har blivit bra nu. så jag vill fortfarande ha alice och kevin i final.
och jag vill verkligen det, och så ska det bli!

sen imorgon är det äntligen björn!
WEEI!
jag och marica ska tagga som fan! ;>
och vi har alkoholen nu också, så nu är allt fett bra!

idag blir det dock ingen inne lista och co.
jag känner inte att jag har orken att fixa nått som så.
men det går väl bra ändå hoppas jag. ;D

på tisdag får jag veta hur det gick på mitt ledarskap's prov.
jag hoppas verkligen att jag klarade det.
men det tror jag också att jag gjorde.
och det känns gode fett nice!
på söndag är det äntligen andra avenyn också.
det är så jävla spännande nu.
och jag hoppas för allt annat att det slutar bra!

och inte kom du till skolan idag heller.
du är helt kört för dig nu.
du vill inte komma ur ditt beroende.
du vill inte ens kämpa.


- och jag ska faktiskt skriva ett litet tack här nu.
till min vän Marica Sondell. <3
du är bland dom bästa som finns.
du gör mina dagar i skolan, och du har en trevlig fru.
jag gillar dig.
och du har precis gett mig mitt hår tillbaka.
jag provade schampoot/balsamet,. och nu känns det så levande.
jag älskar dig honey.
lämna mig inte.

nå, nu är det snart idol.
nerverna kommer krypandes och skakar!
hahaha.

idag vart det middag på maria's.
marcus bjöd och det var fett gott.
en hamburgertallrik
med vitlök's dipp.

tack älskling! <3

nå, ska dra nu!
xoxo<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0