.- 4 December

godmorgon, eller god dag!
nu sitter man här i skolan. det är så himla slappt.
vi ska egentligen plugga till ett prov som vi har nästa vecka.
men allting känns faktiskt himla okej för min del.
så jag hänger lite här istället.

igår så slappade man bara franfr tv:n.
och det var skönt det också,
käkade dock lite glass.
men det måste man ju få göra ibland också.
och avsnittet av greys var fett nice!
jag tycker att det har börjat att bli bättre och bättre nu.

vi har haft handels på morgonen.
det gick bra, ga jobbade ikapp, och det gick bra.
har bara ett få tal uppgifter kvar att göra.
men det ska gå det också.
(dock så har vi en sur jävla lärare.)
men det är ju bara ett halvår kvar nu.
jag orkar inte bry mig.

idag då jag kommer hem ska jag nog städa lite.
fast jag ska äta middag först.
jag undrar vad det blir för mat idag då.
men det blir säkert nått gott.
det blir det alltid.
funderar på kroketter och en god sås till middag.
det känns så himla lockande.

sen ikväll ska jag plugga teori, som vanligt.
men det är helt okej.
och imorgon ska jag på körskolan och sitta där och plugga.
bara för att jag verkligen ska klara det här denna gång.
det är inget önskemål.
utan jag ska fan göra det.

(och inte är du i skolan heller.
jag blir så fett jävla sur.
sjukskriva mig hit och sjukskriva mig dit.
ge fan i det du håller på med, och kämpa.
kämpa för ditt eget bästa.
annars så kan vi säga hejdå.
du sviker mig, mig och dina andra vänner.)

idag är det kyckling till lunch!
fett jävla gott, och det är så att min mage kurrar som fan.
jag vill bar aha mat.
men vi ska väl snart gå och äta hoppas jag.
för vi gör inte mycket på lektionen.
men det fungerar nog ändå.

"jag vill bo i en svamp,
annars får jag kramp.
det finns sån för min kropp,
in en mullig sopp!
titta in ta en ton,
i min champinon!"

xoxo! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0