.- 30 December

1 år & 8 månader,
tillsammans klarar vi allt.
hoppas jag. :*

inatt så har jag inte sovit nått alls.
jag och marcus har sovit i samma säng,
och det var en 90's säng.
och han tar ju sin lilla plats han också . och jag har inte sovit nått.
har verkligen inte mått bra.

då jag klev upp kl 9 i morse, så
var det bara jag hemma.
och marcus då, men joel var borta + hela familjen
dom var ju och jobbade och allt.
så jag var så jävla dålig.

jag är förkyld, ont i hella kroppen.
men det är ju säkert nått som bara går just nu.
men det känns ju inte bra kan man ju säga så här vi nyår.
på nyår har jag bara ett löfte ..
- äta sundare och motionera mera!

jag tror ju att det verkligen kan behövs.
och jag kommer att må bättre och ha roligare tillvaro.
jag längtar till skolan lite nu också.
det är ju lite tråkigt att bara vara hemma.
men kul att hälsa på alla kompisar och vänner.

igår var jag med gangster :*
vi surrade och lämnade nå saker hos någon kille.
hon är en sådan underbaring!
puss på henne!

imorgon på nyår ska jag och min familj.
bara vara hemma, käka god mat,
och slappa som fan. :>

sen den 1:a så ska vi åka hem.
så fett skönt att få sova i sin säng, tvätta själv ,
och bara få vara, det kan man här också.
men det stämmer så himla bra
"borta bra, men hemma bäst"

PUSSEY!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0