.- 3 December

Hej!
har haft en kort paus här.
det har hänt så himla mycket i helgen och så så jag har
helt enkelt inte hunnit sitta här nått.
(fast jag har då inte velat det heller så)

I torsdags ( på kvällen) åkte jag och marcus till sundsvall.
där väntade vi i 20 min på en buss.
en buss där min lille bror satt på, och jag var över lycklig!
Han skulle spendera helgen med oss, och det är
ju alltid fett kul att någon vill komma och hälsa på!

På fredag morgon vart det dock ingen sovmorgon!
då vart det upp kl 6 och iväg kring 7 mot söderhamn!
där var det halkbana som gällde, det var kul
och jag hande det trevvligt med killarna som jag körde med.
dock var det fetaste jävla surgubben som var med, men so what?
jag klarade det bra som fan, och man ska inte klaga!
jag fick ju mitt intyg!

Sen så på kvällen käkade vi pizza med anders och eva.
på våran pizzeria här i harmånger.
det var också mysigt, ett skratt då och då fick man ju sig.
på lördag morgon så åkte vi till ikea.
åt ikea's mat, så fucking good!
jag bara älskar den!

jag hittade en massa saker, ljus bla!
(ovanling va?)
och lite julklappar. men det tänker jag inte skriva här.
hahaha. :>

Sen så var vi bara hemma på kvällen, slappade som fan.
såg lite tv, och gick och la oss.
och på söndag morgon så skjutsade vi joel till bussen igen.
det var lite tråkigt.
jag velade helst att han skulle vara kvar här.
jag saknar ju han!
men snart så får vi ju träffas igen! :D

skolan rullar på bra, och det är inte några större problem.
jag kommer ikapp mer och mer, och det känns bra.
min närvaro blir bara bättre och bättre.
så livet leker ju lix, och inte ska man klaga då.

inne:

- "you are, my light in the dark"!
jag tycker om fest.
jag ska på fet fest i helgen, och då passar ju basshunter in som fan ;>
man kan ju inte bli mer pepp än då man lyssnar på honom.
så vissa saker gör han ju helt okej!


- ikea!
jag älskar den affären. det har bra saker, det har underbara ljus,
och det är billigt. jag vill ha allt i julklapp.
(eller ett pressentkort på 10.000:-)
då skulle jag kunna handla en del i alla fall!
men dett fett plus till ikea!


- älvsbyn!
älska min hemort!
där är mina vänner, min familj, alla känner alla, och en massa skit snack.
men det är mitt andra hem, och det ska bli så jävla skönt att
få komma hem under julen nu.
fira med alla jag tycker om, marcus och mamma, pappa & joel.
fett jävla mysigt.


ute:

- slask!
hallå, snö kom! kom snö kom!
det bara regnar, sen snöar det med regn i, sen regnar det bara.
går man ut med hunden är man ju dyngsur innan
man har hunnit ta sig ner från bron? :S
kan det för fan inte bli vinter här också snart?

- vänster knä!
helvetes ben jag har då!
allting bara hoppas ur led, och helst då man verkligen inte vill att det ska göra det.
men i helgen hände det igen, och jagh ar haft så jävla ont.
det är inte ens lite kul.
det hoppar ju inte tillbaka själv heller. utan det får jag fixa själv.
bajs på knät!

- alkoholister!
jag verkligen hatar er. jag blir så jävla arg.
har man problem så ska man fan inse det, och inte dricka då.
alla kör bara med en jävla massa ursäker:
"min kompis fyller 18", "detta är min sista öl", "alla ska på krogen utom jag".
vilket jävla bullshit.
okej, jag vet inte hur det är, men jag vet att om man ska ta sig ur nått,
så kna man inte komma med undanflykter, och man kan inte ljuga om det.
det är samma för mig om mina cigg.



Nåja, nog med arga miner nu!
ikväll är det ju greys, och jag är så fett pepp!
det är verkligen det bästa som man kan se på tv just nu.
(enligt mig)

Och i helgen ska jag och maricagumman röja i hassela!
vi ska fetäga alla!
björn rosenström!
WEEEI! :>
det blir party för hela slanten, och jag är så jävla taggad.
måste bara fixa hundvakt.
men det ska nog gå och lösa hoppas jag. :)

Det är ändå himla mysigt så här på "vintern"
man kan tanda ljus och lysa upp hela huset.
och det är ju mysigt, speciellt då det är mina ljus.
och då dom lukar mumma.

igår var jag inte happy på min hund.
jag hade vart ner på ica och handlat en baugette.
och då jag coh marcus skulle gå och borsta tänderna.
så hoppar min hund upp i soffan och då hon vänder sig om,
så har hon nått som sticker ut 2 dm från sidorna i munnen.
ja, det är min baugette, som jag skulle äta till frulle.
hund j*vel. men marcus bara skrattade, gav mig en 20:a
och skrattade ännu mer, och då kunde jag inte hålla mig heller. x)
hon är ju lite för söt min tessilago!

idol på fredag också, det sitter ju inte helt fel.
och jag hoppas verkligen att robin åker ut, för jag vill ha alice och kevin i final!

arvidsjaur, det väcker minnen.
minnen som gör ont att tänka på.
minnen som man aldrig mer kommer att kunna vara med om.
minnen som jag saknar.
människor som jag inte ville mista.
vänner som jag miste.

dock så har jag ju ändå kvar vänner där uppe.
men var är det egentligen för vänner som
inte stannar kvar hos en bara för att man flyttar?
jag tycker att det är fett sjukt, att man kna säga att man är en "bra vän"
då man inte ens kan stötta den andra i en flytt.
en flytt som skulle göra henne lycklig.
hon/ jag skulle vara lycklig om jag hade kvar er/ men mest om jag hade kvar dig.
ja, just dig.

vad fan ska jag ha på mig imorgon då?
och vad fan ska jag ha på mig på lördag då?
jag har inte en aning, men det går säkert bra, får väl ha med mig lite olika. :>
så fett mys.
lyssnar på partymusik nu.
så jävla nice!

"vakterna klagar på drinkar i taket,
men, vi gör det igen, kommer du ihåg hur vi gjorde?
nu kör vi igen, kommer du ihåg hur vi gjorde?
bara en gång till, kommer du ihåg hur vi gjorde nu, hey hey hey
häng med, hääng med nu!
FEST HOS MIG
!"


nu ska jag gå och se på grey's. (dock på dvd:n)
haha. jag är så jävla besatt x)

xoxo<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0