.- 29 December

god jul och gott nytt år ;>
det var ju verkligen ett tag sen jag bloggade nu.
men jag hoppas att ni inte misst tron på mig.
för jag kommer att slå alla ifrån underläge.
haha.

nå, nu under julen så har jag varit här hemma hos
min mamma och pappa i norrland.
julen firades hemma med familjen bara + marcus ofc.
vi hade det himla trevigt och jag fick en massa bra grejor.

- pengar
- handdukar
- telefon
- spargris
- tomte
- schampoo, balsam & inpackning
- smink väska
- pressentkort på gina + cubus

jag kan ha glömt nått, men isf så kommer det in senare.

sen så har vi vart uppe i stugan och latat på.
hälsat på i jokkmokk (ella & lena & robban)
dom har så jävla söta barn, jag blir helt kär.
muha.

sen nu idag så har vi vart i luleå
jag och marcus, och peter då så klart.
vi såg danny, och så hittade vi lite smått och gott.
och vi åt så klart på det stället som jag ville,
- baan thai. ;>
mums!

nyår har vi inte bestämt nått fast riktigt vad vi ska göra.
men antingen hos sara & peder, hemma eller i stugan.
men jag tror att det blir bra vilket som.
men ska nog inte klaga ändå.
det finns dom som har det värre.

jag har köpt min telefon idag också, den som jag fick i julklapp.
jag vet inte riktigt vad det är för någon.
men den verkar vara helt bra!
jag är super nöjd.

sen ikväll kanske jag ska gå och hälsa på dennis,
men jag vet ju inte vars han håller hus
jag har inte hört av han på hela helgen :s
men trffade hans broder idag, så
det blir nog bra ändå.
han var ialla fall hemma. :D

vi har hittat ett paket till bea, monica & björn, Stig och marcus farmor.
jag tror att alla kommer att bli super nöjda.
jag hoppas det i alla fal, för att det är ju tanken som räknas.

tess är ju så klart med oss här uppe,
och hon stor trivs verkligen.
och jag ser på henne att hon mår så bra så.
hahaha.
jag älskar henne.


PUSSEY!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0