.- 15 December

godkväll gott folk!

Ja, nu var det ju ett tag sen man skrev här igen.
men jag har inte glömt bort bloggen i alla fall, utan jag har bara inte orkat göra
något jätte långt inlägg.

idag så har man inte gjort mycket.
man har pluggat, pluggat och ja. pluggat.
sen har vi packat, eller jag, och tvättat. så att man har nå rena kläder nu efter jul.
ellerkanske så att man har nå kläder alls under julen.
hahaha.
Sen så kom min honey hem också.

och då han kom hem så åkte vi till pizzan,
sen åkte vi på ica en snabbis och handlade lite till bussen imorgon.
och sen så åkte vi en sväng till monica och björn.
dock träffade vi björn i harmånger, så det var
bara monica och bea hemma, men det går ju så bra det också :)

igår så var jag till johannasiss, och var social.
jag har saknat henne nå så fruktansvärt.
men det är så lugnt med henne, jag älskar hon.
och där så var magnus med också,
vi såg på film, och det var den superduper roliga filmen:
tomten är far till alla barnen.
hahaha, så fett jävla kung!

sen så efter ett tag så kom marcus och hämtade mig där
och vi begav oss av mot svärmor & björne.
för att björn fyllde ju år.
så då fick vi ju tårta och sånna goda saker.
dock åt inte ja nå mycket, för att jag var så duktig så.
jag ville nog ha mat istället, och jag visste ju vad det vart till middag.
det skulle ju bli lax med osttäcke.
och det vart så jävla gott.

sen i lördags så var vi bara hemma.
lite bråk och andra saker, men vi löste allt.
och jag tror att vi klarar allt gubben, du är allt för mig.
och jag älskar dig.
du är det finaste jag vet. <3

sen i fredags så var vi nog bara hemma.
vi kollade idol och det var ju helt klart bra att
kevin fick vinna lite.
men jag tycker nog att Alice var bäst just den kvällen.
men om man tittar på hela året så självklart Kevin.
men vad ska man nu göra på fredagkvällarna? ;b

sen så nu så sitter jag här,
vi ska strax se på CSI för att sen sova, det blir en tidig morgon imorgon.
05.40 ska jag kliva upp så att jag hinner med min buss.
men det ska ju gå bra, jag har ju packat allting.
så det är ju bara att kliva upp och sen hoppa i kläderna. :D

jag har laddat mp3:n med ny musik och har
med mig en bok att läsa på den långa resan upp till mamma.
men jag tycker då att det är så himla skönt att åka buss så.
jag ser inte det som nått problem.
muha!

jag kommer nog kanske att vara borta härifrån ett tag.
hemma hos mamma har dom inget internet än.
det har vart borta typ i 2 veckor nu tror jag.
men så fort jag får en data så kommer jag att blogga så mycket jag kan.
kanske kan låna en av grannarna, man vet ju aldrig.

snart är det jul.
och jag hoppas verkligen att alla håller tummarna för mig nu så här
bara den här veckan. för det kan verkligen behövas!
men nu så ska jag dra mig.
ring mig gärna i jul, jag har dock inte nå pengar är på mobilen.
men det kommer väl på julen. *hoppas*
nå, men ska vara med gubben nu.

vi har nog aldrig varit borta från varandra en vecka så här då
vi har bott ihop, så det är nog nyttigt för oss båda. men
men vill ju bara mysa en sån här kväll då! :D


xoxo<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0