.- 9 Augusti

Goddag!

idag har jag inte gjort mycket alls.
jag har ju eoförsig bara varit vaken i en timma typ ;p
Men ändå har jag inte hunnit göra någonting.
och det är dåligt väder ute.
eller nej, inte dåligt. men det är mulnigt och inte sol.
så man vill inte vara ute heller. ;/
Det är tråkigt.

Men jag ska i alla fall åka ner på marias och fika lite.
gubben är ju och bygger och jag har en massa tråk.
och efter det ska jag bleka håret en gång till.
och städa klart det sista som jag inte hann med igår/förrgår.

Igår var jag en massa ledsen.
jag längtar hem till norrland så himla mycket att det gör ont i mig.
jag grät en massa, och marucs var helt underbar och hjälpte mig att le igen.
Sen så känner jag mig en massa ensam.
men det hör väl ihop med att jag längtar hem.
där är ju allting så nära. och så.
men här är ingenting nära.

aja, jag ska göra mig klar nu, sen fika, sen städa + färga hår!
Ha en bra dag honey's!
PUSSEY!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0