.- 8 Augusti

Idag har vi haft en hel dag ute på Järvzoo!
det har varit så himla kul, och jag skulle lätt åka dit imorgon också!
Jag var så glad då jag fick se björnarna och lodjuren!
- jag tror att jag vart kär.

Klart att det var lite jobbigt då man bara gick uppför i början.
men jag klagade inte en enda gång, och är är otroliogt dtolt över det!
Monica och björn hängde med oss, det var trevligt!

då vi kom hem var vi så trötta att marcus gick och la sig på en gång.
men min mage kurrade en massa så jag åt först.
sen åkte jag ner på ica och handlade gotta!
- jag är tjock, okej? ;p

sen nu så har marcus åkt till krille och ska betala nått.
och sen till sin mamma och ska bygga tror jag.
så jag och thessi är hemma och kollar på film.
har bara tagit en paus.
ska gå tillbaka dit sen. :)
- hälsoresan.
Dom filmerna är så himla kul!

och tillveckan nu är marcus semester slut.
så då blir det att börja jobba igen.
och min broder kommer att komma till mig på besök.
- nice!

Diet?
- javisst.

PUSSEY!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0