.- 7 Augusti

Idag så har jag varit på stan med sofia.
Det var en massa trevligt!
Jag handlade en massa, kanske lite onödiga saker med.
men jag kände att jag kommer att behöva dem!

handlat:
- skrivblock
- pennor, sudd, linjal, pennvässare
- hår inpackning
- hår produkt (cilikondroppar)
- rouge
- hårfärg
- macara

Det var en himla massa.
och ja, jag brännde iväg en massa pengar.
men skit samma. jag tycker att det var värt det.
Och gud vad jag har saknat sofia.
det märker man då man ser henne igen.
- jag gillar dig skarpt babe!

Och jag ska förnya mig en massa detta skolår.
jag ska börja vara mer i skolan.
vilket är ett måste om jag ska klara det här.
Sen ska jag bli mer "tjejig" så att min mamma blir glad.
samt min pappas mormor som alltid tjatar om det x)
Och till råga på allt ska jga vara blond.

Visst, jag kanske vart deppig sist, men då var det ju orange.
nu är det mesta helt blont, och jag är skit nöjd.
jag verkligen älskar hm's färgning!
Dom fungerar verkligen! ;>

Marcus är och bygger på garaget nu.
han behöver det.
och igår så skulle jag ju städa men inte kom jag långt.
det ser ut exakt som det gjorde igår.
måset verkligen ta tag i det nu.
Samt att vi fick mat idag hos marcus farmor.
lax & Potatis!
- MUMS!

Och imorgon blir det grillat hos hans Mormor!
Värsta mys, och gott med lite gratis mat.
men det skönaste är nog att man slipper laga den själv. och disken!
sen är också viktig!
hahahaha.

+ att vi ska på zoo imorgon, jag är så himla pepp.
- jag tänker på dig sofia. och finns här för du! <3
men nu ska jag verkligen börja att städa!
PUSSEY!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Men jag vill se ditt blonda hår;D

2008-08-08 @ 12:10:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0